دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آمار استثنایی فیروز علیه رکورد گل نخوردن استقلال

تراکتور با هدایت فیروز کریمی در تمام مسابقاتش گل زده است.

آمار استثنایی فیروز علیه رکورد گل نخوردن استقلال

به گزارش ورزش، فیروز کریمی در شرایطی امروز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر تیمش را مقابل استقلال تهران به میدان می‌فرستد که در بازی های گذشته یک آمار استثنایی به جا گذاشته است.


کریمی که در مسابقات آخر فصل گذشته هدایت تراکتور را برعهده گرفت و در دو هفته گذشته نیز روی نیمکت این تیم نشست، حالا نیز به دنبال روزهای خوب با سرخ پوشان است.

نکته قابل توجه درباره تراکتور با هدایت فیروز کریمی در تمام مسابقات گذشته و حتی در دیدار حذفی لیگ قهرمانان آسیا توانایی این تیم در باز کردن دروازه حریفان است. سرخ‌پوشان تبریزی با هدایت فیروز کریمی تاکنون در همه بازی هایشان(حتی مسابقاتی که بازنده شدند) موفق به گلزنی شدند که این یک مساله مهم برای آنها تلقی می‌شود.

تراکتور هجومی آقافیروز امروز در شرایطی مقابل استقلال قرار می‌گیرد که آبی های پایتخت فصل را خوب شروع کردند و در دو بازی گذشته گلی دریافت نکردند. بی تردید مجیدی و شاگردانش هدف اولشان در بازی امروز گل نخوردن است، موضوعی که کار سختی مقابل تراکتور هجومی آقافیروز به نظر می‌رسد.

در این شرایط باید منتظر ماند و دید رکورد کدام تیم شکسته می‌شود؛ آیا تراکتور به روند گلزنی در همه مسابقات ادامه می‌دهد و رکورد کلین شیت استقلال در لیگ بیست و یکم شکسته می‌شود یا اینکه دروازه آبی ها بازهم بسته می‌ماند و آمار استثنایی فیروز کریمی با سرخپوشان متوقف می‌شود.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و تراکتور ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋