دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طلسم اخباری و تراکتور در آزادی باهم می شکند؟

قارتال به دنبال اولین کلین‌شیت در تهران؛ طلسم اخباری و تراکتور در آزادی باهم می‌شکند؟؛ دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور مقابل استقلال هیچگاه در ورزشگاه آزادی نتوانسته کلین‌شیت کند و امیدوار است امشب بتواند این طلسم را بشکند.

طلسم اخباری و تراکتور در آزادی باهم می‌شکند؟

به گزارش ورزش، مصاف تیم‌های استقلال و تراکتور در هفته سوم لیگ برتر در شرایطی امشب از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که محمدرضا اخباری سنگربان شماره یک تبریزی‌ها به دنبال یک طلسم‌شکنی بزرگ مقابل استقلال است؛ اخباری 10 تجربه بازی مقابل استقلال را دارد اما هیچگاه نتوانسته مقابل آبی‌ها در ورزشگاه آزادی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و 3 تجربه کلین‌شیت او خارج از آزادی به ثبت رسیده است.

جالب آن‌که از آخرین پیروزی تراکتوری‌ها در تهران هم نزدیک به 5 سال می‌گذرد و پس از آن‌که شاگردان امیر قلعه‌نویی در مصاف با استقلال تحت هدایت علیرضا منصوریان توانستند به برتری 2-1 دست پیدا کنند و با درخشش فرزاد حاتمی کامبک زدند، دیگر تراکتوری‌ها در آزادی طلعم پیروزی مقابل استقلال را نچشیدند.

در آن مسابقه محمدرضا اخباری کاپیتانی تراکتور را پس از اشتباه عجیبی که انجام داد، برعهده گرفت و در ادامه توانست با درخشش خود زمینه‌ساز پیروزی تراکتور شود و حالا امیدوار است بتواند در یازدهمین رویارویی با استقلال، هم به طلسم کلین‌شیت نکردن‌های خود در آزادی پایان بدهد و هم این‌که با درخشش او و سایر بازیکنان تراکتور، این تیم هم پس 4 سال و 10 ماه در آزادی به پیروزی مقابل استقلال دست پیدا کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋