دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عبداللهی: نام حریف مان را نمی دانم

حمید رضا عبداللهی، مربی نفت مسجد سلیمان، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پدیده حضور یافت.

عبداللهی: نام حریف‌مان را نمی‌دانم

به گزارش ورزش، در هفته سوم لیگ 21 دو تیم نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد به میزبانی مشهدی‌ها با هم دیدار می‌کنند. حمیدرضا عبداللهی مربی نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پیش از این بازی، در ابتدا گفت: فردا با نماینده شهر مشهد بازی داریم. نمی‌دانم باید اسمش را چه چیزی بگویم؛ پدیده خراسان یا شهرخودرو، نمی‌دانم! امیدوارم بازی خوبی باشد. هر دوتیم مشکلاتی دارند و مشکلات ما همچنان وجود دارد اما نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم چون تمرکز ما باید روی بازی باشد. بعد از بازی فردا درباره مشکلات می‌شود صحبت کرد.

او ادامه داد: آخرین تیمی بودیم که تشکیل شدیم و زمانی که یک تیم دیر تشکیل می‌شود مشکلات ناشی از آمادگی جسمانی و بازی تدارکاتی را دارد. ما دوبازی قبلی را به عنوان بازی تدارکاتی حساب می‌کنیم. بازی قبل به دلیل مشکلاتی که بود و معطلی هایی که شد عافلگیر شدیم. سی دقیقه اول را از دست دادیم، بعد به بازی برگشتیم اما دیر شده بود. برای ما لیگ از فردا آغاز می‌شود.

عبداللهی اضافه کرد: به بازیکنان ایمان کامل داریم و می‌دانیم که بازیکنان توانمندی داریم و فقط لازم است که تمرکز آن‌ها روی بازی باشد و از حداکثر توان‌شان استفاده کنند. بازیکنان ما آنقدر با تجربه هستند که گول مشکلات تیم پدیده را نخورند و با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد. یک یا دونفر مصدوم داریم و پزشکان تلاش می‌کنند آن‌ها را به بازی برسانند اما محروم نداریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋