دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)

جزئیات مراسم رژه کاروان طلایی؛ درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)؛ از تمام تیم‌های باشگاه سپاهان در مراسم رژه‌ای که در نقش جهان ترتیب داده شده بود، تقدیر شد.

به گزارش ورزش، برخلاف خیلی از باشگاه‌های کشور که فعالیت‌شان در چند رشته و به خصوص فوتبال خلاصه می‌شود، باشگاه سپاهان با توجه به بودجه مشخصی که از طرف شرکت فولاد مبارکه سپاهان و براساس عمل به مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزشی توسط مدیران این شرکت در نظر گرفته است، همواره توجه ویژه ای به سایر رشته‌های ورزشی داشته و در حال چندین رشته ورزشی را تحت پوشش خود دارد.


محمدرضا ساکت در بخشی از آخرین نشست خبری خود به این موضوع اشاره داشت و در مورد آن اینطور توضیح داد:«سپاهان با ۹۳ تیم ورزشی، با ۲۳ رشته ورزشی در بخش آقایان و خانم‌ها، دوهزار و ۴۰۴ ورزشکار، مربی خانم و آقا و همچنین حمایت ویژه از ورزش کارگری و اعزام آنان به مسابقات کارگری جهان نشان می‌دهد این باشگاه همراه با وزارت ورزش و جوانان مسیر خودش را ادامه می‌دهد.» 


در همین راستا و برای تقدیر از ورزشکاران باشگاه سپاهان امروز و به مناسبت هفته سپاهان مراسمی در نقش جهان با حضور تمام ورزشکاران و همینطور تیم فوتبال بزرگسالان، در نظر گرفته شده بود و این ورزشکاران ضمن اینکه دوباره شانس دیدن تماشاگران در نقش جهان را پیدا کردند و نزدیک به 30 هزار هوادار در نقش جهان با فراخوان باشگاه سپاهان گرد هم آمدند، مورد تقدیر هم قرار گرفتند و مقابل چشم چند هزار هوادار زن و مرد سپاهانی رژه‌ای نمادین رفتند.

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)


به استثنای اعضای تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه که مورد توجه ترین تیم حاضر در این مراسم بود و به شدت توسط تماشاچیان حاضر در نقش جهان مورد تشویق قرار گرفت، می‌‌توان به برخی چهره‌های شاخص دیگر باشگاه نظیر خواهران منصوریان که در رشته ووشو فعالیت می‌کنند، فرزانه فصیحی که در تیم دو و میدانی سپاهان حضور دارد و همینطور زهرا کیانی اشاره کرد.


در میان والیبالیست‌های تیم سپاهان که دو سه سال بیشتر از زمان شروع کارشان نمی‌گذرد و در حال حاضر چهره‌های شناخته‌شده‌ای در آن حضور دارند، می توان به امیر غفور و مرندی اشاره کرد؛ البته فرهاد قائمی نیز یکی از بازیکنان تراز اول سپاهان در این رشته به شمار می رود که روز گذشته پس از شنیدن خبر غم انگیز درگذشت پدرش مجبور به ترک اصفهان شد.
در این مراسم محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز فرصتی پیدا کرد تا از عباس رضایت که در رده پایه سپاهان زیر نظر او کار کرده بود، تشکر کند. تشویق شدید شهریار که با کنایه به پرسپولیسی‌ها همراه بود و سایر بازیکنان تیم از دیگر نکات جالب توجه این مراسم بود.


همچنین می‌توان به رژه موتورهای سنگین و حضور اسب‌ها در پیست تارتان ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد که برای سپاهانی‌ها تداعی گر روز خاطره انگیز کسب اولین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر با فرهاد کاظمی بود.

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)


البته به طول انجامیدن این مراسم با ناراحتی محرم نویدکیا که آخرین تمرین تیمش پیش از ورود به مصاف هفته سوم لیگ برتر را پس از پایان این مراسم زمانبندی کرده بود، همراه شد و آخرین قسمت این روزه ویژه برای سپاهانی‌ها همانطور که پیش‌تر اطلاع رسانی شده بود تمرین تیم بزرگسالان در حضور هواداران زن و مرد اصفهانی بود.

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)

درهای نقش جهان به روی زنان باز شد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋