دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نوازی: هیچ چیز جلو دار این استقلال نیست

از کلمه چندسال ناکامی استفاده نکنید؛ نوازی: هیچ چیز جلو دار این استقلال نیست؛ وینگر راست سابق استقلال از بازیکنان این تیم خواست تا فقط به فکر هواداران و خوشحال کردن آنها باشند.

نوازی: هیچ چیز جلو دار این استقلال نیست

محمد نوازی در گفتگویی با ورزش در مورد اینکه نقطه ضعف و قوت استقلال از نظرش در این مدت اخیر چه بوده گفت: نصفه و نیمه بازی ها را دیدم ولی به هر حال همین که استقلال برده خیلی خوب است. نتیجه گرفتن در اوایل لیگ خیلی مهم است، زیرا اکثر تیم ها شکننده هستند. 


او سپس با اشاره به بازیکنان جدید تیم و اینکه برای هماهنگی نیاز به زمان دارند، اضافه کرد: گرچه با توجه به حضور بازیکنان جدید ممکن است استقلال تحت فشار باشد زیرا ناهماهنگی وجود دارد ولی استقلال از نام بزرگش استفاده می کند و جلوی حریفان خوب نتیجه می‌گیرد. بازیکنان باید این را در نظر بگیرند که حمایت میلیون‌ها تماشاچی پشت نام بزرگ استقلال است و وقتی با پیراهن این تیم وارد زمین می‌شوند به فکر مردم باشند. ما باید دفاع تیمی را قوی کنیم و نفرات جدید به خصوص خارجی ها خیلی سریع هماهنگ شوند. امسال هیچ چیزی نمی‌تواند جلودار این استقلال باشد مگر اینکه اتفاق بدی رخ بدهد.


او در مورد بازی آبی ها مقابل تراکتور ادامه داد: بازی سخت است در هر حال تراکتور هم می آید خوب کار کند ولی استقلال باید سه امتیاز شیرین را در زمین خودش بگیرد.


هافبک سابق آبی ها در مورد این که به نظرش استقلال می تواند در این فصل بعد از چند سال جام قهرمانی را به دست بیاورد یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد:  الان صحبت کردن در این باره زود است و بهتر است دیگر از این کلمه چند سال استفاده نکنیم، زیرا بین هواداران و بازیکنان حساسیت ایجاد می شود همین که بازیکنان یک لحظه خودشان را جای هواداران بگذارند کافی است.در فوتبال اگر سه چیز داشته باشید می توانید موفق شوید. ذهن باز، قلب صاف و تکنیک خوب.


مربی فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی امید گفت:  بابت این دو برد  تبریک می گویم. آقای مهدوی کیا مربی جوان و کاربلدی است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. ما که بازی‌ها را ندیدیم و فقط نتیجه را شنیدیم امیدوارم تیم ملی صعود کند و به حسرت چند ساله ما پایان بخشد.


نوازی که سال گذشته در پدیده مربیگری می‌کرد در مورد وضعیت نگران کننده این تیم در سال جدید  یادآور شد: من اطلاعات کامل ندارم ولی می دانم مردم مشهد سخت پیگیر هستند اما مسئولان کوتاهی می‌کنند و کاربلد و فوتبالی نیستند. امیدوارم پدیده هم به زودی به آرامش لازم برسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋