دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین خرید زمستانی و گران قیمت نیوکاسل

اولین خرید زمستانی و گران‌قیمت نیوکاسل

ستاره سنگالی واتفورد؛ اولین خرید زمستانی و گران‌قیمت نیوکاسل؛ نیوکاسل برای زمستان بودجه ای 60 میلیون یورویی تعیین کرده و قصد تقویت تیم خود را دارد.

به گزارش ورزش، نیوکاسل پس از 9 هفته از لیگ برتر و با کسب 4 امتیاز در رده ماقبل آخر قرار گرفته است. این تیم از زمان روی کار آمدن مالکان جدید هنوز نتوانسته پیروز شود و پس از شکست از تاتنهام، در زمین پالاس به تساوی دست یافت.

اولین خرید زمستانی و گران‌قیمت نیوکاسل

برای خروج از این بحران، مالکان سعودی نیوکاسل قصد تقویت تیم خود در زمستان را دارند و برای این مهم و طبق ادعای دیلی میل، روی اسماعیل سار مهاجم سنگالی واتفورد نظر مثبت دارند. مهاجم 23 ساله که در واتفورد بسیار خوش درخشیده است.

اولین خرید زمستانی و گران‌قیمت نیوکاسل

او اولین خرید دوران جدید نیوکاسل خواهد بود، هرچند که واتفورد قصد ندارد ستاره خود را به راحتی و ارزان از دست بدهد. در واتفورد معتقدند که سار همچون جک گریلیش(ستاره جدید سیتی) مهره ای با ارزش است و رقمی بالای 100 میلیون یورو را برای او تقاضا خواهند کرد. سار سال 2019 بود که با 45 میلیون یورو راهی واتفورد شد و نیوکاسل تنها با مبلغی بالا قادر به راضی کردن سران واتفورد خواهد شد.

هنوز سرمربی جدید نیوکاسل مشخص نشده ولی سار را باید نخستین هدف نقل و انتقالاتی این باشگاه دانست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋