دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیم امید در تورنمنت چهارجانبه دوحه

تیم امید در تورنمنت چهارجانبه دوحه

تیم امید که به نظر می رسد در بازی های شهر دوشنبه و در گروه خود اول خواهد شد و به دور نهایی بازی ها صعود خواهد کرد به زودی در تورنمنت چهارجانبه دوحه شرکت خواهد کرد.

به گزارش ورزش، میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان که به همراه تیم امید به شهر دوشنبه سفر کرده است در خصوص برنامه های آتی تیم امید می گوید:ما باید از الان به فکر المپیک 2024 باشیم و با یک برنامه ریزی دقیق بتوانیم به این مسابقات صعود کنیم. البته باید به فکر  تنظیم سن بازیکنان باشیم به نحوی که ما در مسابقات آتی و مقدماتی المپیک بازیکنانی داشته باشیم که از لحاظ سنی مشکلی برای حضور در المپیک نداشته باشند و از حالا باید به این مسئله فکر کرد. البته فدراسیون به خوبی برنامه ریزی می کند و تیم زیر23 سال را با اردوهای خوب مهیای مسابقات آتی خواهد کرد.

امیدوارم برنامه ها به طریقی پیش برود که پس از این مسابقات در راستای همکاری ایران و قطر بتوانیم در این کشور اردو و بازی های تدارکاتی مناسبی را داشته باشیم و رایزنی هایی هم برای انجام یک تورنمنت چهارجانبه در قطر با حضور تیم های امید قطر، امید ایران، امید امارات و امید کره جنوبی شده است که امیدواریم شرایط برگزاری این تورنمنت فراهم شود. به این نکته اشاره کنم که این اولین بار است که تیم سه سال قبل از المپیک تشکیل شده و فلسفه این کار تغییر نسلی است که برای جام جهانی ۲۰۲۶ و ۲۰۳۰ انجام شده و امیدواریم که بازیکنان تیم تا جام مل تهای ۲۰۲۳ به تیم ملی بزرگسالان تزریق شوند. معماری نوینی در فوتبال کشور شکل گرفته و باید تکامل پیدا کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋