دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زمان انتخاب سرمربی نوجوانان و جوانان مشخص شد

میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص طرح استعدادیابی فدراسیون فوتبال و هم چنین انتخاب سرمربی برای تیم ملی نوجوانان و جوانان توضیحاتی را ارایه داد.

زمان انتخاب سرمربی نوجوانان و جوانان مشخص شد

به گزارش ورزش، او در این خصوص به سایت فدراسیون فوتبال این چنین گفت: ما در راستای اهدافی که در کمیته جوانان داشتیم و داریم طرح استعداد یابی را در کل کشور شروع کردیم. برای تیم ملی زیر 17 سال، بازیکنان زیر 16 سال انتخاب کردیم و بالغ بر 11523 بازیکن در کل کشور دیده شدند. این تعداد پس از ارزیابی های صورت گرفته به 510 نفر رسیدند که از طریق استان ها به ما معرفی شدند و از این تعداد حدود 160 نفر به مرحله کشوری می رسند که امیدواریم پس از پایش این بازیکنان در این رده سنی به 70 الی 80 نفر را در این رده سنی برای انتخاب نهایی کنار بگذاریم و پس از انتخاب  سرمربی، ایشان بتواند از بین این بازیکنان تیم ملی را انتخاب کند. تیم ملی نوجوانان ما هنوزسرمربی ندارد زیرا مسابقات ما مهر ماه سال آینده برگزار خواهد شد.  در مسابقات رسمی رده های سنی به زیر 17 سال و زیر 23 سال تغییر یافته که قرار است جام جهانی هم با همین شکل  برگزار شود. ما همزمان، استعداد یابی در رده سنی زیر 19 سال را هم دنبال می کنیم. در فرایند استعداد یابی بازیکنان زیر 19 سال ما اعلام کردیم که باید یا بازیکنان عضو باشگاهی باشند یا اینکه در یک آکادمی عضو باشند. در اینجا باید اعلام کنم که هنوز سرمربیان تیم های ملی  نوجوانان و جوانان انتخاب نشده اند زیرا یکی از اولویت های کمیته جوانان توسعه فوتبال و بحث استعداد یابی است.


 
رییس کمیته جوانان در مورد زمان بندی انتخاب سرمربی برای تیم های رده سنی گفت: بنا بر برنامه مربوط به استعداد یابی و ورود به مرحله کشوری این طرح، ما از اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه سال جاری روند انتخاب سرمربیان تیم های ملی  نوجوانان و جوانان را شروع خواهیم کرد و تا دو ماه آینده تکلیف این دو تیم مشخص خواهد شد. این سرمربی ها باید از بین بزرگان فوتبال باشند و هم چنین سابقه کاردر رده سنی پایه را داشته باشند. میزان دستمزد مربیان فوتبال در رده های سنی با سرمربیان لیگ برتری متفاوت است و قابل قیاس نیست، اما فدراسیون فوتبال سعی خواهد کرد دستمزد این عزیزان افزایش چشمگیری داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋