دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یه پا دو پای تاریخی ستاره پرسپولیس(عکس)

برگی از تاریخ؛ یه پا دو پای تاریخی ستاره پرسپولیس(عکس)؛ فرشاد پیوس آقای گل همیشگی نیمه دوم دهه 60 و اوایل دهه 70گلهای ماندگار زیادی زده است.یکی از این گلها به گسترش تهران بود.

یه پا دو پای تاریخی ستاره پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش "، از دورانی که ستاره های فوتبال از بازی های با توپ پلاستیکی و گل کوچک به دنیای توپ چهل تیکه و زمین های خاکی اضافه می شدند و جذب باشگاه های بزرگ می شدند سالها گذشته است و دیگر کمتر بازیکنی را می بینیم که از دل بازی های محلی به فوتبال کشور اضافه شود.


یکی از این ستاره ها فرشاد پیوس بود،گلزن قهار و مادر زادی که لقب فرشاد آقای گل را خود جوش از تماشاگران دریافت کرد و اولین نفری بود که در فوتبال ایران به این لقب دست یافت.

یه پا دو پای تاریخی ستاره پرسپولیس(عکس)


فرشاد با سابقه آقای گلی در باشگاه های تهران ،لیگ ایران ،لیگ قطر و بازی های آسیایی گلهای متعدد و ماندگاری از خود به یادگار گذاشته است.


یکی از این گلها 33سال قبل و در روز 7آبان سال 67 در چهارچوب جام باشگاه های تهران به گسترش زده شد .در روزی که فرشاد هت تریک کرد و گل چهارم تیمش و سوم خود را بعد از دریبل دروازه بان و در نزدیکی های خط دروازه و در حالی که زاویه خوبی برای ضربه زدن به توپ نداشت ،در حالی که با دست چپش تیردروازه را گرفته بود با یه پا دوپای  کشویی و بزرگ و به سبک گلهای گل کوچک  زد.گلی که شاید هیچ وقت آن را تمرین نکرده بود و حاصل زحمات او از روزهای بازی با توپ های پلاستیکی بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋