دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقصد احتمالی پیرلو؛ بازگشت به مربیگری در سری آ

مقصد احتمالی پیرلو؛ بازگشت به مربیگری در سری‌آ

آبی و قرمزهای بندر جنووا؛ مقصد احتمالی پیرلو؛ بازگشت به مربیگری در سری‌آ؛ آندره‌آ پیرلو ممکن است به زودی سرمربی باشگاه جنووا شود.

به گزارش ورزش، در تابستان سال گذشته بود که آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب و جانشین مائوریتزیو ساری شد. اگرچه او توانست نهایتاً با بیانکونری به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا دست پیدا کند اما یوونتوس تحت هدایت پیرلو در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ناامید کننده ای داشت؛ موضوعی که باعث شد این مرد ایتالیایی در پایان فصل از هدایت یوونتوس کنار گذاشته شود و جای خود را به مکس آلگری بدهد.

مقصد احتمالی پیرلو؛ بازگشت به مربیگری در سری‌آ

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده مربیگری پیرلو وجود داشته است. در ابتدا گفته شد که او علاقه مند به حضور در لیگ آمریکا است اما اخیراً از این سرمربی ایتالیایی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های جانشینی رونالد کومان در بارسلونا نام برده می‌شد. 

بارسا که حالا کومان را اخراج کرده به زودی ژاوی را جانشین وی خواهد کرد تا شانس حضور پیرلو در باشگاه کاتالان از بین برود ولی مقصد بعدی این مربی ایتالیایی می تواند تیمی در سری آ باشد.

مقصد احتمالی پیرلو؛ بازگشت به مربیگری در سری‌آ

داویده بالاردینی سرمربی جنوا برای حفظ شغلش باید در دو بازی آینده مقابل ونتزیا و امپولی حداقل 4 امتیاز کسب کند و در غیر این صورت اخراج خواهد شد. از آندره آ پیرلو اکنون به عنوان گزینه اول مدیران جنوا برای جانشینی بالاردینی نام برده می شود و اگر این اتفاق رخ بدهد، دومین چالش مربیگری او خواهد بود. جنووا فعلا در رده هجدهم جدول سری آ قرار دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋