دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علیزاده: آرزو دارم هیچ بازیکنی در این زمین بازی نکند

علیزاده: آرزو دارم هیچ بازیکنی در این زمین بازی نکند

تراکتور نشان داد تیم ضعیفی نیست؛ علیزاده: آرزو دارم هیچ بازیکنی در این زمین بازی نکند!؛ هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید بازیکنان این تیم می‌خواهند هر طور شده در فصل جدید حداقل سهمیه آسیایی کسب کنند.

به گزارش ورزش، علیرضا علیزاده هافبک دفاعی تیم فوتبال گل‌گهر که فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود و در پنجره تابستانی با پیشنهاد پرسپولیس نیز مواجه شد، یکی دیگر از بازیکنان این تیم بود که تصمیم به ادامه حضور گرفت تا تیم امیرقلعه نویی نسبت به فصل گذشته با حفظ بازیکنان مهم خود و همینطور اضافه شدن برخی نفرات، مقتدرتر و منسجم تر از سال گذشته شود.

*در پیش فصل منظم و با برنامه بودیم
پس از کسب دو پیروزی پیاپی توسط سیرجانی ها با علیرضا علیزاده تماس گرفتیم و او حرف هایش را در خصوص شرایط این تیم با مرور پیش فصل آغاز کرد:« خدا را شکر هم تمرینات را به موقع شروع کردیم و هم تمرینات با برنامه و منظم انجام شدند. چند اردوی خوب و بازی دوستانه خوب هم برگزار کردیم و با تیم هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و دو تیم ترکیه‌ای بازی انجام دادیم که تیم های قلدری بودند و این پیش زمینه خیلی توانست به ما کمک کند. در این دو بازی هم شرایط خوب بوده و امیدوارم همینطور شرایط ادامه پیدا کند.»

*تراکتور نشان داد تیم ضعیفی نیست
با توجه به دو شکست گل گهر در فصل گذشته مقابل تراکتور از علیزاده در مورد نتیجه دیدار برابر تراکتور پرسیدیم که او در واکنش به این سوال گفت:« خب ما واقعا همه بازی‌ها را برای برد می‌رویم. پارسال هم همینطور بود و امسال هم همین است. روحیات امیرخان را هم که تمام فوتبالی‌های ایران می‌دانند و همیشه باید صد در صد برنده باشند. خوشبختانه در این دو بازی موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم. تراکتور هم دیدید که با یکی دو تغییر توانست برنده بازی بعدی باشد و نشان دادند تیم ضعیفی نیستند. نشان داد همان تراکتوری است که مقابل تیم النصر یک هیچ باخته بود. البته خدا را شکر در این مسابقه موقعیت هایمان هم تبدیل به گل شد و توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.»

*کلی تلاش و کار تاکتیکی روی تیم انجام شده است
از علیزاده در رابطه با نتایج گل گهر در سال گذشته پرسیدیم که با شروعی فوق العاده کار را آغاز کردند ولی در ادامه این تیم افت محسوسی داشت. او در واکنش به این موضوع اینطور واکنش نشان داد:« پارسال یک سری اتفاقات افتاد و دو سه عامل به تیم ضربه زدند که بهتر است در موردشان در همین حد صحبت شود، ولی امسال تیم فوق‌العاده یکدستی جمع شده و کلی تلاش و کار تاکتیکی روی تیم انجام گرفته است. در ترکیه چند بازی دوستانه داشتیم که سنگین بودند و فشار زیادی به تیم وارد شد. نسبت به پارسال تغییرات نفراتی زیاد نداشتیم ولی از لحاظ فنی خیلی بهتر شده‌ایم. بازیکنان جدید هم به خوبی با تیم هماهنگ شده اند و امیدوارم در بازی های آینده هم بتوانند همین روند را ادامه بدهند و به تیم کمک کنند.»

*آرزو می کنم هیچ فوتبالیستی در این زمین بازی نکند
سوال بعدی از علیزاده در رابطه با دیدار برابر فجرشهید سپاسی شیراز بود و او در واکنش به این موضوع ضمن انتقاد شدید از وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه تاکید کرد:« به خدا قسم واقعا آرزو می کنم هیچ فوتبالیستی در آن زمین بازی نکند. برای فجری ها هم بازی کردن در این زمینه ضرر دارد. چند بازیکن ما هنوز نتوانسته اند پس از بازی در زمین حافظیه تمرین کنند. شرایط زمین را خوشبختانه ناظر بازی هم دید. هر تیم بیشتر از دو پاس نمی‌توانست بدهد. اگر حرف از فوتبال حرفه‌ای می زنیم باید حداقل کمی به این مسائل هم توجه داشته باشیم. اگر قرار است چمن طبیعی این باشد، در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم خیلی بهتر است.»

علیزاده: آرزو دارم هیچ بازیکنی در این زمین بازی نکند

*شرایط زمین کار را سخت کرده بود
او سپس در مورد روند بازی نیز اینطور صحبت کرد:« بازی سختی بود. ما سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم. شرایط زمین به گونه ای بود که بازی را می برد به سمتی که هر لحظه تیمی گل بزند. خدا را شکر قست ما شد. البته تیم فجر هم تیم خوبی است و شک نکنید یقه خیلی از تیم ها را می گیرد.»

*گل میلاد فوق العاده بود
از علیزاده بازیکن سابق نفت مسجد سلیمان در رابطه با گل میلاد زکی پور نیز پرسیدیم و او در واکنش به این سوال عنوان کرد:« گل خیلی خوبی زد و لحظه ای که میلاد پشت توپ رسید، ضربه فوق العاده‌ای زد.»

*پرسپولیس و نساجی هر دو آماده هستند
گل گهر پس از کسب دو پیروزی مقابل تراکتور و فجر سپاسی باید به مصاف نساجی مازندران و سپس پرسپولیس برود. هافبک گل گهر این دو بازی را اینطور توصیف می کند:« واقعا سخت است. و تیم های خوب و منسجمی هستند. هر دو تیم هم مثل ما خیلی زود تمریناتشان را شروع کردند و آمادگی خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و مثل پارسال نشود که خوب شروع کنیم و بعد نتایج بدی بگیریم.»


*پارسال به رتبه پنجمی هم راضی بودیم، اما ...
از علیزاده پرسیدیم که به نظر می رسد برخلاف سال گذشته که با احتیاط در سیرجان در مورد کسب سهمیه آسیایی صحبت می شد، در فصل جدید حداقل هدف تیم رسیدن به رقابت های آسیایی باشد. علیزاده ضمن تایید این موضوع اینطور توضیح داد:« اصلا شک نکنید. دقیقا همین است. گل گهر هم امسال بازیکنان فوق العاده ای دارد و هم سال قبل این شرایط را داشت. پارسال کمترین حق‌مان کسب سهمیه آسیایی بود ولی امسال می خواهیم هر طور شده این کار را انجام دهیم تا دل مردم سیرجان هم شاد شود. متاسفانه پارسال یک مقدار از نظر ذهنیتی حتی به رتبه چهارم پنجم هم راضی بودیم ولی امسال می خواهیم جبران کنیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋