دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رابرتسون: صلاح بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست

رابرتسون: صلاح بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست

اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، معتقد است که صلاح قصد دارد فرم ایده‌آل فعلی‌اش را تا پایان فصل حفظ کند.

به گزارش ورزش، صلاح این فصل 15 گل در 12 بازی برای لیورپول به ثمر رسانده که شامل 10 گل در 9 بازی لیگ برتر می‌شود. او همچنین در جریان پیروزی 0-5 برابر منچستریونایتد موفق به ثبت هت تریک برای تیمش شد.

آمادگی بالای این بازیکن مصری به لیورپول کمک کرده تا آغازی بدون شکست در لیگ برتر داشته باشد و در فاصله تنها یک امتیازی با چلسی صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

رابرتسون در گفتگو با اسکای اسپورت درباره عملکرد درخشان هم تیمی‌اش اظهار داشت:« من فکر می‌کنم نحوه بازی او در آغاز این فصل نشان می‌دهد که تا چه حد باورنکردنی است. شما فقط می‌توانید شاهد راه رفتن او در زمین باشید و او احساس می‌کند که می‌تواند هر شانسی که به دست می‌آورد را به گل تبدیل کند.»

 

رابرتسون: صلاح بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست

 

او ادامه داد:« موضوعی که درباره صلاح زیاد به آن توجه نمی‌شود نرخ دوندگی و همکاری او در زمین است. او کمک بسیاری به ترنت الکساندر آرنولد و دفاع پشت سرش می‌کند و کارهایی از این قبیل زیاد انجام می‌دهد. این همان زمانی است که او در بهترین شرایطش قرار دارد، وقتی خلق موقعیت می‌کند، گل می‌زند و از نظر روانی بسیار قوی است.»

در روزهای اخیر صحبت‌هایی بسیاری از سوی مربیان و بازیکنان درباره بهترین بازیکن دنیا مطرح شده و رابرتسون نیز در این باره گفت:« او بازیکنی باورنکردنی است و من فکر می‌کنم در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و می‌خواهد به این روند ادامه دهد. او در 9 یا 10 بازی این روند را حفظ کرده و می‌خواهد مانند قبل در کل لیگ بهترین باشد. امیدوارم که او در انجام این کار موفق شود چون این اتفاق بهترین شانس ممکن را برای گلزنی و کسب جام‌های قهرمانی به ما می‌دهد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋