دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این انصاف نیست؛ برای بارسا 8 دقیقه اضافه گرفتند

این انصاف نیست؛ برای بارسا 8 دقیقه اضافه گرفتند

تیبو کورتوا:؛ این انصاف نیست؛ برای بارسا 8 دقیقه اضافه گرفتند؛ تیبو کورتوا هم معتقد است داور در اعلام وقت های اضافه بازی امشب رئال-اوساسونا مرتکب اشتباه شد.

به گزارش ورزش، رئال مادرید سه روز پس از پیروزی در ال کلاسیکو برابر اوساسونا در خانه متوقف شد و شانس افزایش فاصله با رقبا را از دست داد. رئال با امتیاز برابر با سویا و سوسیداد صدرنشین است.

این انصاف نیست؛ برای بارسا 8 دقیقه اضافه گرفتند

تیبو کورتوا گلر رئال که در این بازی تنها یکی دو بار به زحمت افتاد، به خبرنگاران گفت:« فیلم بازی های اوساسونا را دیده بودیم و می دانستیم چطور بازی خواهند کرد. آنها تیمی دفاعی هستند و با همه نفرات شان مقاومت می کنند. تساوی در این بازی اتفاقی ناخوشایند بود. به خصوص پس از برتری بر بارسا می خواستیم یک برد دیگر کسب کنیم ولی نشد. شنبه با الچه بازی داریم و باید پیروز شویم.»

این انصاف نیست؛ برای بارسا 8 دقیقه اضافه گرفتند

کورتوا ادامه داد:«وقت های اضافه اعلام شده توسط داور خیلی کم بود. در ال کلاسیکو اتفاقی رخ نداد ولی هفت دقیقه اضافه گرفتند اما امروز با این همه تعویض و وقت تلف کردن حریف، تنها 4 دقیقه اعلام شد! به خاطر زمین افتادن گلرشان داور  باید حداقل 7 دقیقه وقت اضافه می گرفت. تابلو که بالا گرفت، تعجب کردم. امروز در وایکاس برای بازی بارسا و رایو هشت دقیقه اضافه اعلام شد ولی برای بازی ما فقط 4 دقیقه. این غیرمنصفانه است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋