دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هم نشینی مدیران سرخابی با موقعیت کاملا متفاوت (عکس)

احمد مددی و مجید صدری که تا چندی پیش در نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کردند حالا کنارهم به تماشای فوتبال نشستند.

به گزارش ورزش، امشب دیدار گرمی بین پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در نهایت پرسپولیسی‌ها توانستند از یک بازی سخت و نفسگیر برنده بیرون بیایند و شش امتیازی شوند.

در جایگاه ویژه این بازی علاوه بر دراگان اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی، حضور دو شخص کنار هم در جایگاه ویژه ورزشگاه خودنمایی می‌کرد. احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال و مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در کنار هم بازی امشب را تماشا کردند.

این دو نفر تا چندهفته پیش رقابت زیادی با هم در فصل نقل و انتقالات داشتند اما حالا مددی در جایگاهی کاملا متفاوت و به عنوان مدیر ورزشگاه آزادی به تماشای این بازی کنار مجید صدری نشست.

احمد مددی مدیرعامل پیشین استقلال که مورد انتقاد بسیاری از هواداران این تیم و حتی اعضای تیم قرار داشت، سرانجام یک ماه پیش از جمع آبی پوشان رفت و جای خود را به آجورلو داد و حالا به عنوان مدیر استادیوم آزادی مشغول به کار است. نکته جالب اینکه صدری جایگاهی کاملا متفاوت با او دارد و به نظر می‌رسد مورد حمایت کادرفنی و بازیکنان است و فرصت این را دارد تا با عبور از مشکلات، به کارش در این تیم ادامه دهد.

هم‌نشینی مدیران سرخابی با موقعیت کاملا متفاوت (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋