دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حضور تاباتا در استقلال؛ خبر فیکی که جنجالی شد

در حالیکه بسیاری از خبرگزاری های داخلی از حضور رودریگو تاباتا در استقلال خبر می دهند، اما حضور این بازیکن کهنه کار در ایران شایعه ای بیش نیست.

به گزارش ورزش، از چند هفته پیش بود که فرهاد مجیدی اعلام کرد که 3 بازیکن خارجی را در لیست خریدش قرار داده که پس از پیوستن کوین یامگا و رودی ژستد، رسانه ها به دنبال یافتن نام نفر سوم بودند که ساعاتی پیش خبر عجیبی فضای مجازی را در بر گرفت.

امروز تصویری از یک رسانه لبنانی به نام اسپورت در فضای مجازی منتشر گردید که در آن ادعا شده بود رودریگو تاباتا بازیکن ژاپنی الاصل السد قطر مورد توجه استقلال قرار گرفته و این بازیکن به زودی راهی ایران می شود تا با آبی پوشان قرارداد امضا کند.

در همان برخورد اول به نظر می رسید که این خبر عجیب جزو شایعات بی پایه و اساس فضای مجازی در زمان نقل و انتقالات باشد اما بسیاری از رسانه های معتبر با انتشار تصویری از خبر سایت اسپورت لبنان، مدعی شدند مذاکرات تاباتا با استقلال جدی است.

اما گذری ساده به رسانه مذکور نشان می دهد که اساسا همچین خبری در سایت اسپورت لبنان درج نشده و اسکرین شاتی که در فضای مجازی با فونتی عجیب منتشر شده، تصویری ادیت شده با جملات پیش پا افتاده عربی است که به نظر می رسد نتیجه شیطنت یکی از کانال های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی برای جذب مخاطب است. مرور جمله بندی های این خبر نشان می دهد شخصی که این عکس ادیت شده را منتشر کرده، با استفاده از گوگل ترنسلیت متنی را از فارسی به عربی تغییر داده و آن را به عنوان خبر سایت اسپورت منتشر کرده است.

حضور تاباتا در استقلال؛ خبر فیکی که جنجالی شد

با مراجعه به سایت اسپورت لبنان مشخص می شود تصویری که به خبر حضور تاباتا در ایران منتشر شده، مربوط به خبر یک سال پیش درباره این بازیکن است که او از پیوستن به السد و حضور در این تیم قطری ابراز رضایت کرده است. ضمن اینکه اساسا اخبار موثق تیم های قطری از طریق رسانه های معتبر این کشور منتشر می شود و نه یک وب سایت لبنانی. از سوی دیگر، طبق اطلاعات خبرنگار ورزش، اساسا رودریگو تاباتا جایی در لیست فرهاد مجیدی ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋