دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نیمار و مقایسه ستاره PSG با ژاوی و اینیستا

نیمار و مقایسه ستاره PSG با ژاوی و اینیستا

نیمار: امیدوارم اینجا هم با مسی تاریخ‌سازی کنیم؛ نیمار و مقایسه ستاره PSG با ژاوی و اینیستا؛ نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، مارکو وراتی را با ژاوی و آندرس اینیستا مقایسه کرد.

به گزارش ورزش، مارکو وراتی یکی از بهترین بازیکنان پاری سن ژرمن در سال‌های اخیر بوده است. وراتی هرگز در سری آ بازی نکرد زیرا در سال 2012 پس از صعود از سری B با پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست. ستاره ایتالیایی طی این سال‌ها به تمام افتخارات ممکن با پاری‌سن‌ژرمن دست یافته و تنها فتح لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است.

در همین راستا نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، تمجید ویژه ای از مارکو وراتی انجام داده و او را با دو هم تیمی سابق خود مقایسه کرده است. وقتی از نیمار پرسیده شد که کدام یک از بازیکنان پاری‌سن ژرمن بیشتر او را غافلگیر کرده اند در جواب گفت: "کیلیان امباپه و مارکو وراتی. امباپه جوان، سریع و بازیکن بزرگی است. می دانستم که وراتی بازیکن فوق العاده ای است اما این را نمی دانستم که او تا این حد تماشایی و نابغه است. او به همراه ژاوی و اینیستا یکی از بهترین هافبک‌هایی محسوب می‌شود که در کنارشان بازی کرده‌ام."

نیمار و مقایسه ستاره PSG با ژاوی و اینیستا

نیمار همچنین درباره هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی نیز گفت: "من واقعا خوشحالم که مسی را در پاری‌سن ژرمن دارم.  او نه تنها یک الگو بلکه نابغه و دوستی خوب محسوب می شود. وقتی دوستانی در کنارتان داشته باشید روزهای‌تان سبک تر و آرام تر می شود. امیدوارم همانطور که در بارسلونا موفق به تاریخ‌سازی شدیم این جا نیز بتوانیم این کار را انجام دهیم."

نیمار و مقایسه ستاره PSG با ژاوی و اینیستا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋