دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نریمان جهان: من و استقلال خاطرات خوبی داریم

نریمان جهان: من و استقلال خاطرات خوبی داریم

برای پیروزی به تهران می‌رویم؛ نریمان جهان: من و استقلال خاطرات خوبی داریم!؛ ستاره تیم تراکتور می‌گوید که این تیم برای شکست استقلال به تهران می‌رود.

به گزارش ورزش، سامان نریمان جهان درباره برد سه بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت اظهار داشت: ما در هفته اول نقل و انتقالاتمان بسته بود و دفاع ها و چند بازیکن دیگرمان را نداشتیم و نتیجه ای که گرفتیم حاصل همان بود چون تیم ما واقعا تیم خوبی است و ما خودمان انتظار هم داشتیم و آمده بودیم که بازی را ببریم و خدا را شکر بچه ها توانستند تلاش کنند و یک نتیجه خیلی خوب با برد خیلی خوب به دست بیاوریم.

او درباره گلزنی و عملکرد خودش مقابل صنعت نفت عنوان کرد: من هم تلاش می‌کنم بهترین بازی را انجام بدهم چون هوادارانمان لیاقت این را دارند و مطمئن باشند ما بیشترین تمرین را می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم که انشاالله بتوانیم همیشه خوشحالشان کنیم. من هم خیلی خوشحالم که توانستم هم گل بزنم و هم خوب بازی کنم. انشاالله ادامه دار باشد و این را به هواداران قول می‌دهیم که فارغ از نتیجه همیشه بهترین بازی را انجام بدهیم.

او در خصوص بازی هفته آینده تراکتور نقابب استقلال گفت: من هر بازی که مقابل استقلال بازی کردم یا گل زدم یا پاس گل دادم و انشاالله که خدا کمک کند و این بازی هم تکرار شود و بتوانم برای تیمم گل یا پاس گل بدهم. مهم این است که خوب بازی کنی و پاس گل دادن همراه خوب بازی کردن می‌آید و انشاالله بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم و من دوست دارم این بازی گل بزنم و پاس گل بدهم.

نریمان جهان درباره دلیل عدم قهرمانی‌ تراکتور در سال های اخیر توضیح داد: این مسائل به بازیکن مربوط نیست و مدیریتی است و باید در طول سال ها برایش برنامه ریزی شده باشد. وقتی می‌خواهید تیمی را قهرمان لیگ کنید و همیشه در کورس بمانید خیلی ساده نیست، خیلی فاکتورهای زیادی می‌خواهد که باید رعایت بشود که یک تیم قهرمان شود و در قهرمانی بماند. اگر مسئولان تراکتور می‌خواهند این تیم قهرمان شود باید رفته به رفته خیلی از فاکتورها را جایگزین فاکتورهایی کنند که احساس می‌کنند خوب نیست و همین را ادامه بدهند که تیم‌ بتواند همیشه پایه ثابت قهرمانی بماند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و آخرین چیزی که آدم باید از دست بدهد امید است.

بازیکن تیم تراکتور با تمجید از فیروز کریمی عنوان کرد: اصلا لازم به گفتن نیست و همه می‌دانند که فیروز کریمی فنی ترین مربی ایران است و من سومین سالم است که با آقا فیروز کار می‌کنم و مربی با دانش و کمک هایش هم مربی های خوبی هساند و انشاالله بتوانند کنار همدیگر و بقیه عوامل تیم یک فصل خوبی را رقم بزنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی درباره حضور تماشاگران در استادیوم افزود: ما خیلی دوست داریم این اتفاق بیفتد. ما وقتی تماشاگر د‌اشته باشیم حدود ۷۰ هزار نفر می‌آیند و خیلی در انگیزه بازیکنان ما و در استرس بازیکنان حریف تاثیرگذار است. تماشاگران ما یار اول ما هستند چون متعلق به آنهاست. من همیشه گفتم و اصلا ربطی ندارد من باشم یا نه، من وقتی تراکتور هم نیستم یک تراکتوری ام به عنوان تماشاگر و مثل بقیه تماشاگران دوست دارم تراکتور ببرد و یک تافته جدابافته نیست و مطمئنا بهترین گزینه برای تراکتورسازی تماشاگرانش است.

او در پایان در خصوص عملکرد یامگا وینگر تیم استقلال اظهار داشت: هفته اول بود که ایشان بازی کردند و خودشان را خوب نشان دادند ولی فوروارد های ما هم همه خوب هستند و حتی جوان هایمان هم خوب هستند و بازیکنان خوب و زهرداری داریم و به نظرم تیم ما هم خیلی خوب است و مطمئن باشند کار خیلی سختی در آزادی خواهند داشت و ما فقط برای برد وارد زمین می‌شویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋