دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرآسیایی: در یک بازی درگیرانه برنده شدیم

فجر یقه خیلی از تیم‌ها را می‌گیرد؛ سرآسیایی: در یک بازی درگیرانه برنده شدیم؛ مربی گل‌گهر به تمجید از عملکرد فجر سپاسی در بازی امروز پرداخت.

سرآسیایی: در یک بازی درگیرانه برنده شدیم

به گزارش ورزش، مجتبی سرآسیایی پس از برتری گل‌گهر مقابل فجر سپاسی شیراز در نشست خبری اظهار کرد: طبق پیش‌بینی ما این مسابقه کاملا فیزیکی و درگیرانه پیش رفت، اما نسبت به شرایط زمین که قبلا دیده بودیم، یک‌سری فعل و انفعالات بهتری رخ داده بود.

او ادامه داد: در جریان هستیم که شبانه‌روزی روی بهبود کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز کار شده و شاید هم بضاعت استان فارس در این مقطع همین بوده است، اما هرچه بود خدا را شکر توانستیم در این وضعیت و با تلاش بچه‌ها به برتری برسیم.

مربی گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه شرایط بازی امروز مقابل فجر با دیگر مسابقات لیگ برتری تفاوت داشت، عنوان کرد: خدا را شکر با دوندگی و تلاش زیاد بازیکنان توانستیم صاحب سه امتیاز شویم، اما باید به فجر سپاسی هم بابت این عملکرد تبریک بگویم و اطمینان دارم آنها قطعا یقه خیلی از تیم‌ها را در ادامه فصل می‌گیرند.

سرآسیایی نظرش در خصوص داوری دیدار با فجر را اینطور ابراز کرد: مسئله خاصی از نظر داوری وجود نداشت و همه چیز خوب بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋