دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جوشکاری تیرکِ حافظیه یک ساعت قبل بازی (عکس)

فجر همچنان در حال آماده‌سازی برای میزبانی؛ جوشکاری تیرکِ حافظیه یک ساعت قبل بازی ! (عکس)؛ در شرایطی که کمتر از یک ساعت تا آغاز دیدار فجرشهید سپاسی شیراز و گل‌گهرسیرجان باقی مانده است، ورزشگاه حافظیه شیراز هنوز به طور کامل مهیای برگزاری این مسابقه نشده است !

به گزارش ورزش، تا دقایقی دیگر باید سوت آغاز دیدار دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان به صدا در آورده بشود، اما با کمال تعجب وقتی خبرنگار ما وارد استادیوم حافظیه شیراز شد، متوجه عده‌ای شد که در حال جوشکاری هستند، و اینطور که به نظر می‌رسد همچنان برخی قسمت های این ورزشگاه نظیر دروازه‌ها و تور آنها مهیای برگزاری مسابقه نشده‌اند و اقدامات برای آماده کردن شرایط در حال انجام است.


این اتفاق در حالی در استادیوم حافظیه شیراز در حال رقم خورده است، که اعضای تیم فوتبال گل‌گهر در مصاحبه‌های خود پیش از برگزاری این مسابقه به شدت نسبت به شرایط چمن ورزشگاه ابراز نگرانی کرده بود و حالا در قاب‌هایی که ثبت شده، مشخص است که سایر اقدامات مورد نیاز برای رساندن این ورزشگاه به مسابقات لیگ برتر نیز با تاخیر بسیار از سوی مسئولان فوتبال شیراز و این ورزشگاه در حال انجام است.

جوشکاری تیرکِ حافظیه یک ساعت قبل بازی (عکس)

جوشکاری تیرکِ حافظیه یک ساعت قبل بازی (عکس)

جوشکاری تیرکِ حافظیه یک ساعت قبل بازی (عکس)

جوشکاری تیرکِ حافظیه یک ساعت قبل بازی (عکس)

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز پس از هشت سال به رقابت های لیگ برتر بازگشته و در اولین مسابقه میزبان یکی از مدعیان فصل جدید مسابقات فوتبال ایران است. با این وصف به نظر می‌رسد با توجه به زیر کشت بودن چمن ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز، علاوه بر این مسابقه در هفته های آتی نیز مشکلات و انتقادات زیادی بر سر میزبانی این تیم در اولین سطح رقابت های لیگ برتر وجود داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋