دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخشان: خط حمله پرسپولیس باید ترمیم شود

در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی داشتیم؛ درخشان: خط حمله پرسپولیس باید ترمیم شود؛ پیشکسوت پرسپولیس می‌‌گوید که سرخپوشان روی ضربه ایستگاهی عملکرد درخشانی داشتند و موفق شدند دو گل خوب بزنند.

درخشان: خط حمله پرسپولیس باید ترمیم شود

به گزارش ورزش، حمید درخشان درباره عملکرد پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: بعد از فشار و بحرانی که پرسپولیس داشت، برای شروع نیاز به یک تغییر داشت که شرایط بهتری داشته باشد. ۴۵ دقیقه اول خیلی ایده‌آل نبود و فولاد هم در زمین خودش بازی می‌کرد و طبیعتا می‌خواست از پرسپولیس امتیاز بگیرد اما من فکر می‌کنم در نیمه دوم پرسپولیس تغییراتی در نوع بازی خود انجام داد و شرایط را برای خودش خیلی خوب رقم زد و در دو کار ایستگاهی خیلی خوب عمل کرد و دو گل خوب زد و این موضوع شرایط روحی روانی را برای تیم تغییر می‌دهد و پرسپولیس نیمه دوم هرچقدر به اواخر بازی نزدیک شد، بهتر شد و توانست لیگ را به خوبی آغاز کند و طبیعتا خیلی تاثیر خوبی روی بازیکنان برای ادامه کار می‌گذارد. 

وی ادامه داد: عمل بسیار خوب و موفقیت آمیزی است که شما لیگ را با این تعداد گل شروع کنی و در ادامه هم این روال ادامه پیدا کند و تیم بهتر و بهتر شود. طبیعت لیگ این است که تا بازی سوم تیم‌ ها خیلی ایده‌آل بازی نمی‌کنند و تا شکل بگیرند و از دوره بدنسازی خارج بشوند زمان می‌برد و تیم ها بهترین بازی خود را از هفته چهارم انجام می‌دهند که با یک روال و هماهنگی بهتری مسابقات را ادامه می‌دهند.

درخشان درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس عنوان کرد: الان نمی‌شود عملکرد بازیکنان جدید را قضاوت کرد چون نهایتا دو بازی کردند و الان خیلی زود است که خودشان را با شرایط پرسپولیس آداپته کنند و شرایط خودشان را بقیه بازیکنان یکسان بکنند و این مقداری زمان‌بر است. بعضی از بازیکنان خیلی زود آداپته می‌شوند، بعضی بازیکنان مقداری زمان‌بر است و بعضی هم اصلا نمی‌توانند این کار را انجام بدهند.فقط زمان به آنها کمک کنند.

درخشان: خط حمله پرسپولیس باید ترمیم شود

وی افزود: به نظر من پرسپولیس نیاز به یک بازسازی در خط جلوی تیم دارد و حتما بازیکن جذب کند که بتواند به پرسپولیس کمک کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مدیریت تیم گفت: باید از آقای صدری حمایت شود. ایشان تا الان تلاش خوبی کرده و کارهای خوبی را انجام داده و تا آنجا که توانسته کمک کرده و ارتباطات خوبی دارد و من فکر می‌کنم که باید به ایشان کمک کنند و بگذارند که کارش را انجام بدهد تا در آینده و در یک موقعیت خای تصمیمات دیگری برای مدیریت تیم گرفته شود.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا حضور صدری به نفع پرسپولیس است؟ عنوان کرد: آقای صدری به مشکلات پرسپولیس واقف است و فکر می‌کنم تا الان ارتباطات خوبی برای تامین پول برای پرسپولیس داشته است. پرسپولیس خودش پولی ندارد و وزارت ورزش هم محدودیت‌ هایی دارد و خیلی به پرسپولیس کمک نمی‌کند و پرسپولیس معمولا با اسپانسر ها و با حمایت های بیرونی و ارتباطات بعضی از مدیران که می‌توانند کمک بکنند پیش می‌رود. 

درخشان در پایان گفت: اگر آقای صدری برود و مدیرعامل جدید دوباره باید تلاش بکند و ارتباط برقرار بکند و مشخص نیست بتواند پول تهیه بکند یا خیر. چند سال است پرسپولیس با این معضلات روبرو است و دست و پنجه نرم می‌کند و در آینده هم همین خواهد شد چون نه درآمدی از جایی دارد نه حق پخش تلویزیونی می‌گیرد و متاسفانه این ضربه بزرگی به پیکر باشگاه ها است که صدا و سیما این پول را نمی‌دهد و متاسفانه باشگاه ها گرفتار این معضلات بی پولی هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋