دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمد صلاح: از پیش فصل فقط یک هدف داشتیم

محمد صلاح: از پیش فصل فقط یک هدف داشتیم

بلدیم چگونه قهرمان شویم؛ محمد صلاح: از پیش فصل فقط یک هدف داشتیم!؛ محمد صلاح، ستاره مصری و 29 ساله لیورپول تاکید کرد این تیم فقط با فتح لیگ برتر راضی خواهد شد.

به گزارش ورزش، لیورپول امشب نمایشی فوق العاده در خانه منچستریونایتد داشته و با نتیجه درخشان 0-5 در استادیوم اولدترافورد به برتری دست یافت. محمد صلاح ستاره بزرگ تیمش در این مسابقه بوده و موفق به ثبت هت تریک برابر یونایتد شد. حالا محمد صلاح در پایان این دیدار فاش کرد از همان تمرینات پیش فصل، قهرمانی در لیگ برتر تنها هدف بازیکنان لیورپول بوده است.

 

محمد صلاح گفت: "ما سعی می کنیم در هر بازی پیروز شده و تلاش می کنیم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم. باید برای فتح تمامی عناوین قهرمانی پبش رو در این فصل بازی کنیم. از زمان برگزاری اردوهای پیش فصل این هدف در ذهن ما بوده، ما باید در لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کنیم و در ادامه فصل به دنبال این هدف خواهیم بود.

 

محمد صلاح: از پیش فصل فقط یک هدف داشتیم

 

بعد از پایان بازی در رختکن با هم صحبت می کردیم تا به این روند ادامه داده و تا جایی که می توانیم دروازه حریفان را در ادامه فصل نیز باز کنیم. من فقط تا زمانی احساس رضایت دارم که تیم به برتری دست یابد. در صحنه گل اول این فرصت را داشتم که خودم ضربه بزنم، اما ترجیح داد نبی کیتا را صاحب موقعیت کنم. از ابتدا قصد داشتیم سبک فوتبال مورد نظر خودمان را ارائه دهیم و تصور می کنم این اتفاق هم رخ داد.

 

تلاش می کنیم در تمامی بازی های پیش رو به برتری دست یابیم. ما دو فصل قبل موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر شدیم و می دانیم که برای دستیابی به این هدف باید چه کاری انجام داد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋