دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علوی: روزهای روشنی در انتظار فولاد است

مدیر تیم فولاد خوزستان امیدوار است باخت مقابل پرسپولیس را در ادامه فصل جبران کنند.

علوی: روزهای روشنی در انتظار فولاد است

به گزارش ورزش، سید محمد علوی درباره شکست شب گذشته فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: فوتبال همین است، یک روز باخت دارد و یک روز برد. ما یک نیمه خوب داشتیم و در نیمه دوم روی دو غفلت در ضربات ایستگاهی گل خوردیم. باید این باخت را جبران کنیم و از امروز به فکر دیدارهای بعدی خود هستیم.

او ادامه داد: من از نزدیک می‌بینم آقای ویسی چقدر برای تیم زحمت می‌کشد و شب گذشته فکر می‌کنم که اگر روی اتفاقات گل نمی‌خوردیم، سرنوشت بازی اینگونه نمی‌شد. آقای ویسی کارنامه مشخصی دارد و قطعا روزهای خوب و درخشانی با فولاد در ادامه لیگ خواهد داشت. گذشت زمان موجب خواهد شد که تیم شکل اصلی خود را بگیرد و مطمئن هستم که این باخت جبران خواهد شد. تنها باید کنار او باشیم و به اندیشه‌هایش اعتماد کنیم، هواداران مطمئن باشند که روزهای روشن در راه است.


مدیر تیم فولاد یادآور شد: شرمنده هواداران هستیم اما مطمئنم که آن‌ها مثل همیشه کنار تیم خود خواهند بود تا بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. فوتبال ادامه دارد و قطعا روزهای روشنی برای باشگاه فولاد با حضور آقای گرشاسبی به‌عنوان مدیر و تیم بزرگسالان فولاد در مسابقات آتی با حضور آقای ویسی، کادرفنی زحمتکش و بازیکنان جنگنده به وجود خواهد آمد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋