دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خطیبی: مزد معرفی ۶ ملی پوش امید را گرفتم

خطیبی: مزد معرفی ۶ ملی‌پوش امید را گرفتم

آنها چه گناهی کرده بودند؟؛ خطیبی: مزد معرفی ۶ ملی‌پوش امید را گرفتم!؛ سرمربی تیم آلومینیوم اعلام کرد: اگر دو بازیکن تیمش بخشیده نشوند تا آخر فصل از آنها استفاده نخواهد کرد.

به گزارش ورزش، کمیته انضباطی در یک رای جنجالی امیر هوشمند و ساسان حسینی دو بازیکن تیم آلومینیوم را که با تصمیم باشگاه شان در اردوی دوم تیم ملی امید حضور نیافته بودند به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۳ جلسه محرومیت از همراهی تیم آلومینیوم محکوم کرد. باشگاه اراکی واکنش شدیدی به این رای داشت و رسول خطیبی هم در گفت و گوی تلفنی خود با برنامه فوتبال برتر آن را ظالمانه دانست. صحبت های سرمربی آلومینیوم در این مورد را بخوانید:

فدراسیون مزد من را با این محرومیت داد

ابتدا از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که مزد بنده را با محرومیت این بازیکنان داد. به دلیل اینکه در فصل گذشته به جرات می گویم که از 4 بازیکن جوان تراکتور و  2 بازیکن امید آلومینیوم را در بازی ها استفاده کردم و کردم و به هر حال شناخته شدند. تقریبا 6-7 بازیکن در یک فصل را کدام مربی به تیم ملی امید می دهد؟ پاداش این کار را با محرومیت دادند که واقعا شاهکار کردند.

دوست داشتیم که جواب نامه را بدهند

مهدی مهدوی کیا همبازی من بود و الان هم باهم دوست هستیم. مثل مربیان نسل ما که خوب نتیجه گرفته اند من دوست دارم ایشان هم نتایج خوبی کسب کند. من خودم سر تمریناتشان رفتم و دوست داریم که تیم ملی امید موفقیت برسد. در اولین اردو که سه بازیکن ما را دعوت کردند با اینکه گلر نداشتیم عرفان رفت. 4-5 روز از اردویی که دیر هم شروع کرده بودیم در تمرین گلر نداشتیم. پیش از اردوی دوم یک نامه زدیم ولی متاسفانه فدراسیون فوتبال فکر می کنم یک طرفه می رود و اصلا همکاری نمی کند. دوست داشتیم که جواب نامه را بدهند. یا قبول می کردند یا قبول نمی کردند و می گفتند که باید بازیکنان به تمرین بیایند.

مهدوی کیا گفت صحبت می کنم ولی خبری نشد

ما دو تیم را به اراک دعوت کرده بودیم و هتل هایشان را گرفته بودیم. اگر این سه بازیکن را نداشتیم و با توجه به اینکه گلر هم نداشتیم می گفتیم این بازیکنان را کنارمان داشته باشیم یا اینکه باید بازی ها را کنسل می کردیم. می گفتیم که چون بازیکن کم داریم این دو سه روز در کنار ما باشند و در اردوی بعدی در اختیار شما باشند ولی جواب ندادند. من به آقای مهدوی کیا حتی پیام دادم. چند روز بعد زنگ هم زدم که ایشان گفتند به هر حال تیم شما در حال آماده سازی است و بازی سنگین دارید، من با بچه های سازمان لیگ صحبت می کنم ولی جوابی به ما داده نشد.

یک روز قبل از بازی با پدیده دفاعیه خواستند

یک روز قبل از بازی با پدیده گفتند که نامه آمده و کمیته انضباطی از دو بازیکن ما دفاعیه خواسته است. من گفتم که شما به آنها نگویید یک دفاعیه بنویسید و بفرستید. ما روز بازی با پدیده نامه را فرستادیم. انشالله که ما اشتباه بکنیم ولی فکر می کنم که این رای را کمیته انضباطی نداده و رای را دادند به کمیته انضباطی که ابلاغ کند. بعد از اینکه دفاعیه آمد این ها صبحش رای را دادند. جالب است برای من که چگونه جلسه برگزار کردند و رای دادند. مهم تر از همه به جرات می گویم که ما بازیکنان را نگذاشتیم و اگر قرار بود جریمه ای شود فدراسیون باید من را جریمه می کرد.

اگر بازیکنان بخشیده نشوند تا آخر فصل از آنها استفاده نمی کنم

 به بازیکنان گفته بودم که با مهدی مهدوی کیا صحبت می کنم ولی جوابی ندادند. با آقای ماجدی هم صحبت کردم ولی جواب ندادند؛ ایشان فوتبالی است و باید ما را درک کند. تهدید نمی کنم ولی فکر و ذهن خودم را می گویم؛ این بازیکنان از نظر روحی روانی به هم ریخته اند و اگر بازیکنان دیگر تیم ها بودند این رای را جرات نمی کردند بدهند. در مراحل بعدی قطعا به این بازیکنان نیاز پیدا خواهند کرد چون بازیکنان باکیفیتی هستند. گروه شان گروهی است که می گویند صعود می کنیم ولی دور بعد به این بازیکنان نیاز دارند. ولی اگر این بازیکنان بخشیده نشوند من تا آخر فصل از آنها استفاده نخواهم کرد. اصلا به هیچ عنوان هم از فصل بعد بازیکن زیر 23 سال به خدمت نخواهم گرفت چون جوابم را دیدم و پاداشی که باید می گرفتم را گرفتم. خیلی از مربیان این کار را کردند و بازیکن امید برنداشتند.

این یک رای ظالمانه بود

اگر جریمه ای هم می شد باید من سرمربی می شدم چون من به آنها گفته بودم که نروند. من مانده ام که چه کار کنیم. الان این بچه ها باید چکار کنند؟ فکر می کنم که این کار را کردند که باشگاههای دیگر را برای مراحل بعد بترسانند. من خودم کاپیتان تیم ملی امید بودم و می دانم که آدم چقدر دلش می خواهد که برای تیم ملی کشورش بازی کند. در حق این بازیکنان ظلم شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋