دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زاهدی: ۴ گل ما از ارزش های تراکتور کم نمی کند

زاهدی: ۴ گل ما از ارزش‌های تراکتور کم نمی‌کند

پنالتی آنها درست نبود؛ زاهدی: ۴ گل ما از ارزش‌های تراکتور کم نمی‌کند!؛ مدافع میانی گل‌گهر معتقد است در این فصل جزو مدعیان خواهند بود.

به گزارش ورزش، مسیح زاهدی پس از برتری گل‌گهر مقابل تراکتور و نمایش خوبی که مقابل تیم اسبق خود داشت، اظهار کرد: بازی خوبی بود. توانستم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. تراکتور تیم بزرگی است و امروز یک سری از مهره‌های آنها نبودند. البته چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌کند. تیم ما هم خوب است و ان‌شاالله بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم و به نتایجی که می‌خواهیم، برسیم.


زاهدی درباره اینکه پیشبینی چنین نتیجه‌ای را برابر تراکتور داشتند یا خیر گفت: وقتی بازی شروع شد با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کردیم، با هدف برد وارد زمین شدیم. امسال فصلی است که ما مدعی لیگ هستیم و فرقی نمی‌کند که چه تیمی برابر ما قرار گیرد. ما برای بردن وارد زمین خواهیم شد.


مدافع گل‌گهر درباره صحنه پنالتی تراکتور ابراز کرد: نه من برخوردی داشتم و نه آرتا، به نظرم زرنگی محمد عباس‌زاده بود که پنالتی گرفت که البته اصلا خطا نبود، اما همه اشتباه می‌کنند و در این صحنه هم به نظرم داور اشتباه کرد.


زاهدی در پایان درباره پیش بینی‌اش از شرایط گل گهر در پایان فصل گفت: الان زود است که بخواهیم درباره آینده حرف بزنیم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت. امیدوارم تلاش کنیم تا آخرین لحظه مدعی باشیم. 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋