دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کیمپمبه: سرباز پوچتینو و PSG هستم

گلایه‌ای از شرایط ندارم؛ کیمپمبه: سرباز پوچتینو و PSG هستم؛ پرنسل کیمپمبه، کاپیتان دوم پاری سن ژرمن دیدار فردا شب این تیم مقابل لایپزیش را پیچیده توصیف کرد.

کیمپمبه: سرباز پوچتینو و PSG هستم

به گزارش ورزش، این هفته و در دیدار پاری سن ژرمن مقابل آنژه، پرنسل کیمپمبه در غیاب مارکینیوش بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست. حالا و در آستانه تقابل با لایپزیش در لیگ قهرمانان، پرنسل کیمپمبه مدعی شد از حضور همیشگی در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن گلایه ندارد و خیلی از بازیکنان دوست دارند چنین شرایطی را تجربه کنند.

 

کیمپمبه: سرباز پوچتینو و PSG هستم

 

پرنسل کیمپمبه گفت: "من تا زمانی که خسته نشوم به حضور در زمین را ادامه می دهم و همیشه در دسترس تیم و کادرفنی هستم. اگر زیاد بازی می کم به خاطر آمادگی جسانی بالای من است. سرمربی و کادر می دانند که من سرباز تیم هستم و این برایم خوشحال کننده است. انجام بازی های متوالی هرگز آسان نیست، اما ما به فوتبال علاقه زیادی داریم و به این دلیل شکایتی وجود دارند. خیلی از بازیکنان دوست دارند جای من باشند و من از شرایط رضایت دارم.

 

تقابل با لایپزیش؟ هر دیداری داستان خاص خود را دارد و شرایط در همه مسابقات یکسان نیست. می دانیم که کار پیچیده ای خواهیم داشت، اما در خانه بازی می کنیم و امیدوار به نمایش کیفیت خود در بازی فردا شب هستیم.

 

ما از ویژگی های مثبت لایپزیش آگاهیم و می دانیم بازی آسانی نخواهد بود. دوستانی مانند کریستوفر نکونکو در این تیم دارم که بازیکنی با کیفیت بوده و خیلی پیشرفت کرده است. دیدار خوبی در انتظار ما خواهد بود و من نمی توانم برای شروع صبر کنم. لایپزیش در سطح اروپا عملکرد درخشانی داشته است."

 

کیمپمبه: سرباز پوچتینو و PSG هستم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋