دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادق بارانی، شاگرد جدید مازیار زارع (عکس)

صادق بارانی، شاگرد جدید مازیار زارع (عکس)

هافبک دفاعی باتجربه به ملوان پیوست؛ صادق بارانی، شاگرد جدید مازیار زارع (عکس)؛ هافبک دفاعی فصل گذشته ساپیا تهران با امضای قراردادی رسماً به جمع شاگردان مازیار زارع اضافه شد.

به گزارش ورزش به رغم آن‌که به نظر می‌رسید که محمدصادق بارانی در لیگ بیست و یکم حضور خواهد داشت و برای تیم نفت مسجدسلیمان به میدان می‌رود، اما این هافبک باتجربه با مدیران نفت به توافق نرسید و اضافه شدن او به جمع شاگردان فراز کمالوند در نفت منتفی شد.

پس از عدم توافق با نفت مسجدسلیمان، صادق بارانی با مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی وارد مذاکره شد و حالا امروز و در شرایطی که یک هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول سپری شده و ملوانی‌ها موفق شدند گام نخست را پیروزی بردارند، بارانی با قوی سپید انزلی به توافق رسید و در فصل جدید لیگ یک با پیراهن ملوان به میدان خواهد رفت.

صادق بارانی، شاگرد جدید مازیار زارع (عکس)

این هافبک دفاعی باتجربه که محصول آکادمی استقلال تهران است، سابقه پوشیدن تیم‌هایی چون سایپا تهران، شاهین بوشهر، نساجی مازندران و پیکان تهران را در کارنامه خود دارد و باید دید در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک، این هافبک 29 ساله در جمع شاگردان مازیار زارع در ملوان چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋