دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این همه ضعف واقعا زشت است

پنجعلی: بدن‌ها خسته بود؛ این همه ضعف واقعا زشت است!؛ محمد پنجعلی، بازیکن سابق پرسپولیس درباره‌ی عوامل شکست دیشب تیم سابقش مقابل الهلال با لحنی ناراحت و عصبانی به گفت و گو پرداخت.

این همه ضعف واقعا زشت است

به گزارشورزش، پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الهلال بود و شکست سنگینی را از این تیم خورد. محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس که سابقه بازی جلوی الهلال را دارد و زمانی خط دفاعی منسجمی را در دهه 60 در این تیم ساخته بود با عصبانیت از تفاوت‌های دو تیم و علل شکست سرخپوشان می‌گوید.
این مصاحبه را در این صفحه می‌خوانید:


*پرسپولیس بازی را در تهران باخت
آن بلایی که سر تیم آمد کافی بود. تیم باید زودتر به آنجا می‌رسید و با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا می‌کرد و چند تمرین آنجا انجام می‌داد. ما باید چند بازی تدارکاتی مناسب می‌دیدیم. این موضوعات عوامل شکست هستند. فوتبال ما دقیقا مقابل فوتبال حرفه‌ای آنان ایستاده است. مدیریت حرفه‌ای و امکانات حرفه‌ای اینجا خودش را نشان می‌دهد.

*تیم از فرودگاه به خانه رفت صدای‌مان در نیامد
 ما باید به فرودگاه برویم و دوباره به خانه برگردیم و این خیلی بد است. آن زمان صدای ما در نیامد! تیم می‌رفت و ما نمی‌خواستیم اذیت کنیم. اما واقعا کجای دنیا این اتفاقات می‌افتد؟ بدن بچه‌ها جواب نمی‌دهد. تغییر آب و هوا روی بدن اثر گذاشته بود و بدن خالی کرده بود. از دوندگی قبلی خبری نبود. پرسپولیس هیچ زمانی در بازی‌ها کم نمی آورد اما دیروز بدن‌ها خسته بود.

*امتیاز میزبانی بسیار تاثیر گذار است
اینجا جدیدا وزارت بهداشت پیک ششم را اعلام کردند! مایه تاسف است. در تمام دنیا ورزشگاه‌ها پر است. امتیاز برای تیم میزبان است و ما اصلا از آن بهره نمی‌بریم و به دلایلی بازی‌ما در ایران نیست.

این همه ضعف واقعا زشت است

*سال هاست فقط حرف می‌زنیم!
 شکست طبیعی است ولی ما از قسمت‌هایی ضربه می‌خوریم. بازیکن خارجی که نمی‌توانیم داشته باشیم ولی آن‌ها چند بازیکن با کیفیت خارجی داشتند و اصلا قابل مقایسه نیست. در واقع مردم در تیم داری آنها مشارکت می‌کنند و دولت‌شان فقط حمایت می‌کند. زمین، امکانات و وام می‌دهد اما بقیه آن مردم مشارکت دارند و تیم داری می‌کنند اما اینجا سال‌های سال است فقط حرف می‌زنیم و فقط بدهکار هستیم و جریمه می شویم. ضعف مدیریتی کاملا مشخص است و هیچ کس به فکر برطرف کردنش نیست در واقع باید زیرساخت‌ها را عوض کرده و دور بریزیم. فوتبال درآمد زایی دارد و در ایران از جیب می‌خوریم و جریمه می‌شویم و بدهی بالا می‌آوردیم. واقعا زشت است و عین خیالشان نیست! این همه باید محکوم شویم.

*روز به روز ضعیف تر می‌شویم
به هر حال این اتفاقات در فوتبال می‌افتد اما مهم این است که انسان درس بگیرد و نقاط ضعف را از بین ببرد اما باز هم همان آش و همان کاسه است!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋