دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گومیس حمدالله و یک شب فراموش نشدنی برای ریاض

روزنامه الریاضیة عربستان با انتشار تصاویری از عبدالرزاق حمدالله و بافتیمبی گومیس نوشت که دیروز، شهر ریاض یک شب به یادماندنی را سپری کرده است.

به گزارش ورزش، معروف ترین روزنامه ورزشی عربستان با روی جلد بردن تصاویری از عبدالرزاق حمدالله و بافتیمبی گومیس، به پیروزی های مهم دو نماینده عربستان مقابل الوحده و پرسپولیس اشاره کرده و با استفاده از تیتر "اشرق النصر وظهر الهلال" نوشت که النصر مقابل حریف خود درخشیده و هلال (استعاره از الهلال) ظاهر شد.

این روزنامه با اشاره به پیروزی دو تیم پایتخت نشین نوشت: این یک شب معمولی نبود که ریاض دیروز آن را تجربه کرد. شهری پر جنب و جوش که قلب ساکنان آن بین النصر و الهلال تقسیم شده است. النصر پیروز شد، الهلال برنده شد. شادی، انتظار، ترس و اشتیاق و یک شب پر سر و صدای دیگر در انتظار ریاض است که در آن النصر به دنبال اولین قهرمانی خود است و الهلال در پی جام چهارم. یک روز تاریخی در انتظار ریاض و یک شب از هزار و یک شب...

گومیس حمدالله و یک شب فراموش نشدنی برای ریاض

الریاضیة در مطلب دیگری نوشته است: الهلال پرسپولیس را با 3 گل شکست داد. آنها این پیروزی را مدیون سالم الدوسری و بافتیمبی گومیس هستند که سه گل را به ثمر رساندند. شروع برتری های آبی ها از سال 2015 آغاز شد. جایی که در مرحله یک هشتم نهایی الهلال شکست یک بر صفر در بازی رفت را با پیروزی 3 بر صفر در دیدار برگشت جبران کرد. در سال 2017 دو تیم بار دیگر مقابل هم قرار گرفتند که الهلال موفق شد همتای ایرانی خود را پس از پیروزی 4 بر صفر در بازی رفت و تساوی 2 – 2 در دیدار برگشت شکست دهد. حالا الهلال باید در یک دیدار کاملا عربستانی، به مصاف رقیب اصلی خود النصر برود.

گومیس حمدالله و یک شب فراموش نشدنی برای ریاض

این روزنامه با اشاره به اینکه ژاردیم با همین ترکیب از سد استقلال عبور کرده بود، نوشت: ژاردیم پرتغالی نسبت به بازی مقابل استقلال 10 بازیکن خود را در اختیار داشت و تنها با یک تغییر مقابل پرسپولیس به میدان رفت. این تغییر به دلیل مصدومیت یاسر الشهرانی رخ داد که در نتیجه آن، محمد کنو از ابتدا برای الهلال به میدان رفت.

گومیس حمدالله و یک شب فراموش نشدنی برای ریاض

الریاضیة با اشاره به تداوم حضور سنگربان الهلال در دروازه این تیم نوشت: عبدالله المعیوف به همراه علی البلیهی برای هشتمین بار در ترکیب اصلی الهلال به میدان رفت. این دو بازیکن در 6 دیدار مرحله گروهی و دو بازی مراحل حذفی به طور کامل برای آبی های ریاض به میدان رفته اند.

این روزنامه عربستانی در ادامه نیز به حواشی این بازی از جمله طرح موزاییکی کانون هواداران الهلال، به فروش رفتن تمامی شال گردن های این تیم در فروشگاه های رسمی باشگاه که در داخل استادیوم الملز حاضر هستند و همچنین حضور هواداران این تیم روی سکوهای ورزشگاه اشاره کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋