دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اورا: از اهدای توپ طلا به مسی خسته شده ام

اورا: از اهدای توپ طلا به مسی خسته شده‌ام

پاتریس اورا، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، از این که لیونل مسی هر سال جایزه توپ طلا را دریافت کند، خسته شده است.

به گزارش ورزش، مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال مانند همیشه در اواخر سال جاری میلادی برگزار می‌شود و این مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن نیز جز مدعیان اصلی دریافت این جایزه قرار دارد که دلیل اصلی آن قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا پس از 28 سال است.

لیونل مسی آخرین توپ طلا را که در سال 2019 اهدا شد به خود اختصاص داد و این در حالی است که این مراسم سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

این بازیکن 34 ساله در حالی جز مدعیان اصلی کسب این جایزه ارزشمند است که فصل چندان خوبی را در بارسلونا پشت سر نگذاشت و در نهایت نیز با اتمام قراردادش این تیم را ترک کرده و به پاری سن ژرمن ملحق شد.

 

اورا: از اهدای توپ طلا به مسی خسته شده‌ام

 

پاتریس اورا معقتد است که اهدای توپ طلا به مسی بی‌عدالتی است و بازیکنانی چون جورجینیو و انگولو کانته گزینه‌های بهتری برای دریافت این جایزه هستند. او در این باره گفت:« از نظر من این توپ طلا برای کانته یا جورجینیو است. من از اهدای آن به مسی خسته شده‌ام. او پارسال چه افتخاری به دست آورد؟ درست است، کوپا آمه‌ریکا. اما با بارسلونا چه کار کرد؟»

با این حال افراد بسیاری نیز معتقد هستند که مسی باید هفتمین توپ طلایش را کسب کند. پوچتینو، سرمربی جدید این بازیکن در پی اس جی، در این باره گفت:« توپ طلا بدون شک باید به لیونل مسی برسد. اگر مربی او نبودم هم باز همین را می‌گفتم. من این سوال را با قلبم پاسخ دادم. همیشه چیزی را می‌گویم که حس می‌کنم. روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو گزینه‌های بعدی برای دریافت این جایزه هستند و باید در کنار او قرار بگیرند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋