دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بن بست غیرمنتظره در مذاکرات تمدید بارسا با فاتی

بن‌بست غیرمنتظره در مذاکرات تمدید بارسا با فاتی

ادعای اسپورت:؛ بن‌بست غیرمنتظره در مذاکرات تمدید بارسا با فاتی؛ هواداران بارسا برای رسمی شدن تمدید قرارداد آنسو فاتی همچنان باید منتظر بمانند.

به گزارش ورزش، از قرارداد آنسو فاتی با بارسا کمتر از یک سال باقیمانده هرچند باشگاه معتقد است که بند یکجانبه تمدید دو ساله او را در اختیار دارد. موردی که ژرژ مندس مدیر برنامه های مشهور فاتی با آن مخالف است و بارسلونا نیز قصد جنگیدن بر سر این موضوع را ندارد.

بن‌بست غیرمنتظره در مذاکرات تمدید بارسا با فاتی

اخیرا در لیسبون دو طرف بر سر تمدید قرارداد فاتی مذاکره ای جدی داشتند که به نتیجه ختم نشد. روز گذشته مندس وارد بارسلونا شد و رسانه ها عنوان کردند که او برای مذاکره ای جدید با سران بارسا آمده اما در واقع هدف او گفت و گو با خود بازیکن بود و جلسه ای با مسئولان بارسا نداشت.

طبق ادعای اسپورت، بر خلاف پدری گونزالس که تمدید او فردا تا 2026 رسمی خواهد شد، در مورد آنسو فاتی همچنان باید منتظر ماند. هنوز هیچ توافقی بین طرفین صورت نگرفته و تمدید به بن بست خورده است.

بن‌بست غیرمنتظره در مذاکرات تمدید بارسا با فاتی

فاتی تمایل زیادی به ادامه حضور در بارسلونا دارد و به مندس نیز توصیه کرده تا هر طور شده با باشگاه به توافق برسد ولی موانع بزرگی بر سر این راه قرار دارد که باعث نگرانی دوست داران بلوگرانا نیز شده است. آیا سرنوشت لیونل مسی در انتظار فاتی خواهد بود؟ کسی که وارث شماره 10 اسطوره آرژانتینی شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋