دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کرمی: انتقاد از تیم ملی بی انصافی است

کرمی: انتقاد از تیم‌ملی بی‌انصافی است

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان، انتقادات از تیم ملی را بی پایه و اساس خواند.

فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران و کارشناس فوتبال در حاشیه اردوی تیم ملی دانشجویان که در کرج در حال برگزاری است به خبرنگار ورزش گفت: من بسیار متعجب هستم که بعضی افراد از تیم ملی انتقاد می‌کنند، در فوتبال قواعدی وجود دارد و نمیتوانیم بدون توجه به این قواعد و قوانین بخاطر مسایل شخصی اظهار نظرهای غیرکارشناسانه بکنیم. وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد به هیچ وجه نمی‌توان سرمربی را تحت فشار قرار داد و از نحوه بازی تیم ایراد گرفت، چون شاید این نوع بازی و استراتژی بوده که تیم به نتیجه رسیده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان ادامه داد: تیم ملی در یازده بازی گذشته بهترین نتایج را گرفته است، مثل اینکه فراموش کرده ایم در دور مقدماتی با نتایج ضعیف ویلموتس در آستانه حذف و فاجعه بودیم ولی فدراسیون، اسکوچیچ و بازیکنان تیم را به مرحله دوم بردند. اینکه انتقاد بجا و سازنده ای بکنیم خوب است ولی بنظر می آید انتقادها بیشتر جنبه شخصی پیدا کرده است و بسیار غیر کارشناسه شده است. انتظار اینکه تیم ملی تمام بازیهای خود را ببرد بسیار دور از ذهن است و فوتبال اصلا اینگونه نیست. باید گفت تیم ملی تا کنون بسیار نتایج درخشانی گرفته است، در مورد آینده و بازیهای بعدی فقط باید حمایت کرد تا تیم ملی بدون استرس به جام جهانی برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋