دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انگلیس مساوی کرد و صدرنشین باقی ماند (عکس)

تیم ملی انگلیس در خانه خود در برابر مجارستان متوقف شده و صدرنشین گروه باقی ماند.

به گزارش ورزش، تیم ملی انگلیس در شبی که نمایش چندان خوبی در خانه خود برابر مجارستان نداشت، نتوانست به سه امتیاز دست یابد و البته بالاتر از لهستان صدرنشینی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی حفظ کرد.

 

تیم ملی انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم و روی ارسال لوک شاو فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه هری کین با اختلاف کمی از کنار دروازه مجارستان به بیرون رفت.

 

اما دقایقی بعد و با خطای لوک شاو روی نگو بود که مجارستان صاحب یک ضربه پنالتی شد. سالای پشت توپ قرار گرفته و موفق شد با ضربه ای دقیق و خلاف جهت گل اول تیم ملی مجارستان را وارد دروازه انگلیس بکند.

 

سه شیرها در صدد جبران برآمده و در نهایت در دقیقه 37 به گل رسیدند. ارسال فیل فودن تغییر مسیر داد و جان استونز، مدافع پیش تاخته انگلیس با حضور به موقع در مقابل دروازه و با ضربه پای چپ دروازه را باز کرد. در لحظاتی پایانی نیمه اول گولاسچی به زیبایی ضربه محکم رحیم استرلینگ را مهار کرد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

انگلیس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 58 با ضربه هری کین از زاویه ای تنگ و فاصله قابل توجه به گل دوم دست یابد، اما گولاسچی اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد. در ادامه و با پاس هری کین بود که رحیم استرلینگ در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما گولاسچی این بار نیز به خوبی واکنش نشان داد و بهترین فرصت انگلیس از دست رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

انگلیس مساوی کرد و صدرنشین باقی ماند (عکس)

 

انگلیس مساوی کرد و صدرنشین باقی ماند (عکس)

 

انگلیس مساوی کرد و صدرنشین باقی ماند (عکس)

 

انگلیس مساوی کرد و صدرنشین باقی ماند (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋