دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسانه عراقی: بازگشت کرار به فوتبال ایران

یک رسانه عراقی از بازگشت کرار جاسم به فوتبال ایران و تیم نفت مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش ورزش، پس از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم تراکتور بود که شایعاتی پیرامون بازگشت کرار جاسم به فوتبال ایران و این تیم تبریزی مطرح شد و حتی یک وب سایت عراقی از مذاکرات میان دو طرف خبر داد که با استعفای کمالوند، این انتقال نیز منتفی شد.

اما پس از اینکه کمالوند به عنوان مربی نفت مسجدسلیمان انتخاب شد، او از مدیران این تیم درخواست کرد تا کرار جاسم را به خدمت بگیرند که در این میان مشکلاتی نیز به وجود آمد. حتی سرمربی نفت مدعی شد عده ای برای حضور این بازیکن باتجربه در ایران سنگ اندازی می کنند.

رسانه عراقی: بازگشت کرار به فوتبال ایران

با این وجود، به نظر می رسد که کرار جاسم بالاخره با مدیران نفت به توافق رسیده است. رسانه عراقی معرض الکرة العراقیة از بازگشت کرار به فوتبال ایران خبر داد و نوشت: باشگاه نفت مسجدسلیمان با کرار جاسم برای پیوستن به این تیم در لیگ ایران که از سه شنبه هفته آینده آغاز می شود به توافق اولیه رسید.

به این ترتیب کرار جاسم و فراز کمالوند یک بار دیگر به همکاری با هم ادامه می دهند تا پس از تراکتور و صنعت نفت آبادان، حالا آنها در نفت مسجدسلیمان نیز همکار می شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋