دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمجید ویژه مهدوی کیا از دو مربی تیم ملی

مهدی مهدوی کیا حضور دو ملی پوش سابق تیم ملی به عنوان مربی روی نیمکت ایران را بسیار مفید می‌داند.

به گزارش ورزش، دراگان اسکوچیچ با شناختی که از فوتبال ایران دارد کادرفنی‌اش را با ترکیبی از مربیان ایرانی و کروات تشکیل داده و هم از نظر فنی و هم نظم تیمی، ایران شرایط خوبی دارد و حالا این انگیزه را دارد که با پیروزی برابر کره جنوبی به دوازدهمین امتیاز برسد و راه صعود به جام جهانی قطر از همیشه روشن‌تر شود.

تیمی که در مرحله دوم انتخابی جام جهانی به مشکل خورده و کارش به اما و اگر و چهار بازی آخر رسیده بود حال در اندیشه یک سره کردن کار صعود در دور رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است. بدون شک اضافه شدن کریم باقری به نیمکت تیم ملی و حضور او کنار وحید هاشمیان  در موفقیت‌های اخیر تیم ملی بی تاثیر نبوده است.

تمجید ویژه مهدوی کیا از دو مربی تیم ملی

اتفاقی که مهدی مهدوی کیا هم در مصاحبه‌اش در برنامه فوتبال برتر به آن اشاره داشت و آن را بسیار مثبت قلمداد کرد. او در این خصوص گفت: "این را فراموش نکنیم که دوتا از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال این مملکت در کادرفنی حضور دارند؛ آقای هاشمیان و آقای باقری که کنار آقای اسکوچیچ هستند و من با آرامشی که در این کادر می‌بینم کار می‌کنند و تیم ملی نتایج خوبی می‌گیرد. ما باید خیلی مثبت به این قضیه نگاه کنیم و کمک کنیم کار هموارتر شود تا صعود آسانی به جام جهانی داشته باشیم."

تمجید ویژه مهدوی کیا از دو مربی تیم ملی

تمجید ویژه مهدوی کیا از دو مربی تیم ملی

 خود مهدی مهدوی کیا پس از عقد قرارداد رسمی با فدراسیون فوتبال، قرار است علاوه بر سرمربی‌گری تیم امید به تیم بزرگسالان هم در مسیر صعود به جام جهانی کمک کند و او چند بازی اخیر یوزها را از روی سکوها رصد کرده است. استفاده از این مربیان ارزشمند و جوان که سابقه حضور در فوتبال اروپا و کار در فضای حرفه‌ای را دارند می‌تواند به پیشرفت هرچه بیشتر ایران کمک کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋