دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گزارش تصویری؛ امید ایران – خوشه طلایی

تیم امید که برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده می شود عصر امروز در یک دیدار تدارکاتی رودروی تیم دسته اولی خوشه طلایی قرار گرفت.

به گزارش ورزش، در این بازی تیم خوشه طلایی ابتدا با یک گل از تیم امید پیش افتاد اما در ادامه تیم امید با دو گل از روی نقطه پنالتی برنده بازی شد تا اولین بازی دوستانه تیم امید با رهبری مهدی مهدوی کیا با پیروزی به پایان برسد. این بازی بیشتر به منظور شناخت بیشتر کادر فنی تیم امید از 29 بازیکن دعوت شده در اردو برگزار شد و با پایان این اردو که 23 مهر خواهد بود مهدی مهدوی کیا لیست نهایی تیم امید را به فدراسیون فوتبال ارایه خواهد داد. 

تیم امید به نسبت دیگر تیم هایی که برای حضور در رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده می شوند دیر تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد و این اولین بازی دوستانه تیم امید در مسیر آماده سازی بود و به نظر می رسد تیم امید تا اعزام به شهر دوشنبه یکی دو بازی دوستانه دیگر با تیم های داخلی انجام دهد. البته ماموریت مهم مهدی مهدوی کیا هدایت تیم امید به المپیک پاریس است و بازی های شهر دوشنبه تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود. دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به بهانه حضور در المپیک پاریس برگزار می شود و برخی از بازیکنانی که هم اکنون در اردوی تیم امید حضور دارند قادر به حضور در مقدماتی المپیک پاریس نیستند. شاید به همین بهانه مهدی مهدوی کیا بعد از بازی های شهر دوشنبه بازیکنانی را به اردوی تیم امید دعوت کند که متولدین 1377.10.11 به بالا باشند تا این نفرات برای همراهی تیم امید در مقدماتی المپیک پاریس کسب تجربه کنند  و این هم به شرطی خواهد بود که تیم امید در این دوره از بازی ها به مرحله نهایی صعود کند. مرحله نهایی این دوره از بازی ها با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود. به همین بهانه در بازی های مقدماتی تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم مجموعا 15 تیم به دور نهایی صعود می کنند و تیم شانزدهم هم میزبان یعنی ازبک ها خواهند بود. 

با توجه به حضور تیم ملی در کمپ تیم های ملی دیدار دوستانه تیم امید با خوشه طلایی در زمین چمن مصنوعی کمپ تیم های ملی برگزار شد. اگر چه تیم امید برای حضور شایسته در بازی های شهر دوشنبه نیاز به بازی های تدارکاتی بین المللی داشت اما برگزاری این بازی دوستانه شاگردان مهدی مهدوی کیا را به شرایط مسابقه برد و موجب شناخت بیشتر کادر فنی از بازیکنان شد. البته مهدی مهدوی کیا پیش تر رقبای ایران برای صعود به المپیک را تیم هایی چون کره جنوبی – ژاپن و استرالیا بر شمرد. 

تیم امید در بازی های شهر دوشنبه در روزهای 3-6-9 آبان با تیم های نپال – لبنان و تاجیکستان مسابقه خواهد داد. ایران در صورتی که در این گروه اول شود به دور بعدی مسابقات صعود خواهد کرد. البته موقعیت صعود برای ایران در صورتی که شاگردان مهدی مهدوی کیا در بین 11 تیم دوم در بین چهار تیم برتر قرار بگیرند، وجود خواهند داشت.

گفتنی است در بازی امید ایران با خوشه طلایی محمد سلطانی مهر هافبک دفاعی تیم ذوب آهن بازوبند کاپیتانی تیم امید را بر بازو بست. هم چنین زننده هر دو گل تیم امید در این بازی محمد مهدی محبی بازیکن تیم پیکان بود.

گزارش تصویری؛ امید ایران – خوشه طلایی

گزارش تصویری؛ امید ایران – خوشه طلایی

گزارش تصویری؛ امید ایران – خوشه طلایی

گزارش تصویری؛ امید ایران – خوشه طلایی

گزارش تصویری؛ امید ایران – خوشه طلایی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋