دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خوش شانس نبودیم که با کره و ایران بازی کردیم

خوش شانس نبودیم که با کره و ایران بازی کردیم

ادووکات سرمربی عراق:؛ خوش شانس نبودیم که با کره و ایران بازی کردیم؛ دیک ادووکات سرمربی تیم ملی عراق می گوید که او خوش شانس نبوده چرا که در دو بازی ابتدایی به مصاف تیم های قدرتمند گروه رفته است.

به گزارش ورزش، تیم های ملی امارات و عراق فردا در یک دیدار حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم می روند. دیک ادووکات سرمربی هلندی عراق ابراز امیدواری کرد که تیم او نتیجه خوبی برابر امارات کسب کند تا تساوی ناامید کننده مقابل لبنان را جبران کند.

ادووکات سرمربی عراق در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما تیم را برای دیدار با امارات به خوبی آماده کرده ایم. بازیکنان نیز برای این بازی آماده هستند.

او درخصوص تقابل با هموطنش برت فان مارویک گفت: هیچ رقابتی بین من و فان مارویک وجود ندارد. اما بین بازیکنان در درون زمین رقابت وجود دارد و وظیفه ما این است که آنها را برای انجام کامل ماموریتشان آماده کنیم.

ادووکات درباره وضعیت عراق و عدم گلزنی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: ما در دو بازی اول خوش شانس نبودیم ، زیرا با دو تیم قوی گروه A یعنی کره جنوبی و ایران بازی کردیم. بنابراین تنها به دو امتیاز دست یافتیم، اما من تعجب می کنم که چرا امارات تا به اینجای کار تنها به یک امتیاز دست یافته است؟

او در پایان گفت: ما مقابل کره و ایران عملکرد خوبی داشتیم، اما آن را ادامه ندادیم زیرا با لبنان یک مساوی ناامید کننده داشتیم و اکنون در تلاش هستیم تا با شکست امارات در بازی فردا، این تساوی را جبران کنیم.

خوش شانس نبودیم که با کره و ایران بازی کردیم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋