دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قهرمانی یورو بزرگ ترین احساسی است که تجربه کرده ام

قهرمانی‌یورو بزرگ‌ترین احساسی است که تجربه‌کرده‌ام

مارکو وراتی، ستاره تیم ملی ایتالیا، می‌گوید قهرمانی در رقابت‌های یورو بهترین احساسی بود که تا به حال در فوتبال تجربه کرده است.

به گزارش ورزش، در آغاز رقابت‌های یورو مصدومیت هافبک کلیدی تیم ملی ایتالیا یعنی مارکو وراتی به یکی از نگرانی های بزرگ روبرتو مانچینی تبدیل شده بود و حتی برخی گزارش ها حاکی از آن بود که ممکن است این بازیکن نتواند در این تورنمنت برای آتزوری به میدان برود. 

مارکو وراتی حتی دو بازی ابتدایی ایتالیا در مرحله گروهی مقابل ترکیه و سوئیس را هم از دست داد اما نهایتاً از مسابقه سوم و دیدار برابر ولز به ترکیب آتزوری بازگشت و در نهایت عملکرد خوب این هافبک خلاق به آتزوری در راه رسیدن به قهرمانی یورو کمک کرد.

قهرمانی‌یورو بزرگ‌ترین احساسی است که تجربه‌کرده‌ام

وراتی حالا در مصاحبه ای پیرامون کسب این قهرمانی بسیار مهم با تیم ملی ایتالیا صحبت کرده و می‌گوید: " این بهترین احساسی است که در فوتبال تجربه کرده ام. قهرمانی با تیم ملی متفاوت است. شما با دوستان خود، در حضور خانواده برای کشورتان بازی می کنید. یووه، اینتر، میلان، همه این ها دیگر وجود ندارد.

از بچه ها گرفته تا مادربزرگ های 80 ساله، همه آنها آنجا بودند. همچنین فتح یورو در برابر انگلیس در خانه آنها و سپس بازگشت به رم برای لذت بردن از این اتفاق بسیار هیجان انگیز بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋