دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره ایرانی بنفیکا دور از اولین بازی

ستاره ایرانی بنفیکا دور از اولین بازی

ملی‌پوش ایرانی بنفیکا در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر پرتغال تیمش را همراهی نمی‌کند.

به گزارش ورزش، تیم فوتسال بنفیکا که برای دومین سال پیاپی حسین طیبی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در نخستین مسابقه فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال مقابل لیوس، تیم چهارم جدول سال قبل قرار گرفته که در این بازی نام ملی‌پوش ایرانی‌اش در فهرست دیده نمی‌شود.

حسین طیبی که سال گذشته عملکرد موفقی در بنفیکا پرتغال داشت و ۱۸ گل به ثمر رساند، پس از غیبت در بازی‌های جام جهانی لیتوانی، امشب هم در نخستین دیدار فصل برابر لیوس حضور ندارد.

این ستاره فوتسال ایران به علت آسیب‌دیدگی از ناحیه قفسه سینه نتوانست در جام جهانی بازی کند، اما مصدومیت او کاملا برطرف شده ولی بخاطر اینکه دور از تمرینات پیش‌فصل تیمش بوده، امشب در لیست بازی برابر لیوس قرار نگرفته تا احتمالا اولین بازی او در هفته دوم انجام بشود.

طیبی پس از سفر به پرتغال تنها سه جلسه تمرینی با تیم فوتسال بنفیکا انجام داده و بخاطر دور بودن از شرایط بدنی و عدم هماهنگی با سایر بازیکنان با تصمیم سرمربی در فهرست مسابقه امشب برابر لیوس حضور ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋