دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سعی می کنم برای همیشه در پاریس زندگی کنم

مارکو وراتی:؛ سعی می کنم برای همیشه در پاریس زندگی کنم؛ مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن، از حضور در این تیم بسیار خوشحال و راضی است.

سعی می کنم برای همیشه در پاریس زندگی کنم

به گزارش ورزش، مارکو وراتی، ملی پوش ایتالیایی از زمان جدایی از پسکارا در سال 2012 در پاری سن ژرمن حضور داشته و هرگز در سری آ بازی نکرده است چرا باشگاه ایتالیایی و سابق او در آن زمان در سری بی حضور داشته است.

مارکو وراتی طی سال‌های اخیر بارها از حضور در پاری‌سن ژرمن ابراز رضایت کرده و حالا یک بار دیگر این کار را انجام داده است. او گفت: " پاریس همه چیز را به من داده است. از نظر فوتبالی، من این شانس را داشتم که با قهرمانان بزرگ و در مسابقات بزرگ بازی کنم و این چیزی است که من بیش از هر چیز دیگری می خواستم. من عاشق این باشگاه شدم و به همین دلیل است که همیشه سعی می کنم حداکثر توان خود را ارائه بدهم تا پاسخ اعتمادی که به من شده را بدهم."

سعی می کنم برای همیشه در پاریس زندگی کنم

مارکو وراتی در ادامه پیرامون آینده خود صحبت های جالبی را مطرح کرد و گفت: "من پسر کوچکی بودم که از یک شهر کوچک در یک استان ایتالیا آمده بودم و اینجا همه چیز داشتم. بچه های من اینجا متولد شده اند!  وقتی کمی بیشتر از 18 سال دارید، بهترین سال های زندگی شما هستند و من، آنها را اینجا تجربه کردم. چالش بعد؟ من هنوز کمی وقت دارم. چیزی که من می دانم این است که سعی می کنم همیشه اینجا در پاریس زندگی کنم. "

سعی می کنم برای همیشه در پاریس زندگی کنم

تعریف و تمجیدهای پپ گواردیولا: "مطمئناً این ها کلماتی هستند که مرا خوشحال می کنند. او فردی است که فوتبال را درک می کند، برای فوتبال خوب است و یکی از کسانی است که باعث می‌شود از فوتبال لذت ببریم بنابراین، بله من خوشحالم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋