دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مطمئن بودم که با اینتر قهرمان چمپیونزلیگ خواهم شد

ساموئل اتوئو:؛ مطمئن بودم که با اینتر قهرمان چمپیونزلیگ خواهم شد؛ ساموئل اتوئو، ستاره سابق اینتر، می گوید هنگامی که به این تیم نقل مکان کرده مطمئن بوده که با آنها فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

مطمئن بودم که با اینتر قهرمان چمپیونزلیگ خواهم شد

به گزارش ورزش، ساموئل اتوئو بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل درخشان در بارسلونا نهایتاً در سال 2009 از این باشگاه کاتالانی جدا شد و به اینتر پیوست. تنها یک سال بعد او موفق شد با نراتزوری و زیر نظر ژوزه مورینیو فاتح سه گانه شود؛ اتفاقی که یکی از بهترین سال های تاریخ باشگاه اینتر رقم خورد.

ستاره سابق و کامرونی اینتر حالا روایت جالبی درباره این موضوع مطرح کرده است. اتوئو گفت: "هنگامی که من قرارداد امضا کردم بین درخواست من و پیشنهاد باشگاه تفاوت وجود داشت بنابراین من تقاضا کردم که پاداش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در قراردادم گنجانده شود زیرا مطمئن بودم ظرف دو سال ما آن را برنده خواهیم شد.

مطمئن بودم که با اینتر قهرمان چمپیونزلیگ خواهم شد

ما تیمی متشکل از بازیکنان جنگجو و افراد خوب داشتیم؛ همچنین یک مربی که هم ما و هم هواداران را درک می‌کرد. البته ما در بازی برابر بارسلونا کمی خوش شانس بودیم اما این پیروزی هم بعد از مبارزه در یک فصل کامل به دست آمد."

اینتر در فصل جاری با سرمربی جدید خود یعنی سیمونه اینزاگی نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است. ساموئل اتوئو در این باره نیز گفت: "امیدوارم اینتر در این فصل نیز اسکودتو را فتح کند. آنها تیمی در اختیار دارند که می‌تواند رقابت کرده و پیروز شود اما در عین حال باید برای آن بجنگند."

مطمئن بودم که با اینتر قهرمان چمپیونزلیگ خواهم شد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋