دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ملاقات خصوصی پیشکسوت پرسپولیس با صدری

منوچهر شفقتیان که با مشکلات بسیار زیادی برای زندگی دست و پنجه نرم می‌کند، امروز با دعوت مجید صدری به دیدار او رفت.

به گزارش ورزش، باشگاه پرسپولیس امروز میزبان دیدار مجید صدری سرپرست این باشگاه و منوچهر شفقتیان مدافع پیشین سرخپوشان بود که این روزها با مشکلات برای زندگی اولیه اش دست به گریبان است.

 در جریان این ملاقات، سید مجید صدری نیز ضمن دلداری دادن به این پیشکسوت، قول داد که نهایت تلاش برای کاستن از مشکلات، صورت خواهد گرفت. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا منزلی را برای شفقتیان اجاره کنند و در نزدیکی محل سکونت هم شغلی برای وی فراهم شود که بتواند امور زندگی خود را با آن مدیریت کند.

ملاقات خصوصی پیشکسوت پرسپولیس با صدری

شفقتیان نیز با اشاره به حضورش در دفتر کار صدری عنوان کرد: خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و از افتخارات و دارایی‌های من، همین بازی در پرسپولیس است. به نظر من، این میراثی که از نسل گذشته به ما و از ما به نسل جدید رسید، چراغی است که هیچگاه خاموش نمی‌شود. پیش‌تر هم به باشگاه پرسپولیس آمده بودم و با مدیرعامل قبلی باشگاه دیدار کردم که اتفاقی نیفتاد اما این بار امیدوار ترم.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که دارم، یکی از معدود دلخوشی‌های من، همین بازی‌های پرسپولیس و پیروزی‌هایش است. این تیمی که الان داریم می‌تواند قهرمان آسیا شود و هر سه جام داخلی را ببرد. شرایط خیلی سخت است ولی ظرفیت و توان قهرمانی در همه جام‌ها در تیم ما وجود دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋