دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کریم بنزما، آخرین بازمانده نسل طلایی 87

کریم بنزما، آخرین بازمانده نسل طلایی 87

نسل 87 اسپانیا و فرانسه در عرصه فوتبال افتخارات فراوانی را برای هر دو کشور به ارمغان آورده اند.

به گزارش ورزش، امشب اسپانیا و فرانسه در فینال لیگ ملت های اروپا به مصاف هم می روند. در ترکیب دو تیم تنها کریم بنزما از نسل 87 باقیمانده، نسلی که هم برای اسپانیا و هم برای فرانسه افتخارآفرینی کرد.

کریم بنزما، آخرین بازمانده نسل طلایی 87

اسپانیا و فرانسه بارها در رده های سنی مختلف مقابل هم قرار گرفته اند. برای مثال سال 2004 اسپانیا در یورو زیر 17 سال با سسک فابرگاس و پیکه برابر فرانسه ای که کریم بنزما، حاتم بن عرفا و سمیر نصری را در اختیار داشت قرار گرفت و در بازی نهایی توانست پیروز شده و عنوان قهرمانی را کسب کند.

نصری و بن عرفا نتوانستند روند خوب بنزما را ادامه دهند ولی کریم بنزما همچنان در سطح اول فوتبال دنیا خوش می درخشد و امشب نیز برابر اسپانیا به میدان خواهد رفت. اسپانیا کمی بعد در یورو زیر 19 ساله ها عنوان قهرمانی را کسب کرد در حالی که فرانسه حتی به دور نهایی نیز راه پیدا نکرد.

کریم بنزما، آخرین بازمانده نسل طلایی 87

در تیم ملی اسپانیا نیز دیگر بازیکنی از نسل 87 دیده نمی شود. نسلی که دو یورو و یک جام جهانی را نصیب اسپانیا کرد. در فرانسه اما کریم، تنها بازمانده است، بنزمای تمام نشدنی.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋