دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واران: از بازی در یونایتد لذت می برم

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد مدعی شد از اولین هفته های خود در اولدترافورد لذت برده است.

واران: از بازی در یونایتد لذت می برم

به گزارش ورزش، بعد از سپری کردن یک دهه درخشان و فوق العاده در ترکیب رئال مادرید و دستیابی به افتخاراتی بزرگ، رافائل واران در تابستان امسال پایتخت اسپانیا را ترک کرده و به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داد. حالا رافائل واران اعتراف کرد هنوز در مسیر یادگیری بوده و در ادامه عملکردی بهتر از این از خود نشان خواهد داد.

 

رافائل واران گفت: "این انتقال برای من یک چالش جدید است. لیگ برتر رقابتی متفاوت بوده، این موارد برای من تازگی دارد و من هر روز از آن لذت می برم، بنابراین انتقال به منچستریونایتد تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش برای من بوده است. ریتم فوتبال در لیگ برتر تفاوت داشته و میزان شدت مبارزه نیز در مسابقات بالاست، بنابراین شما باید همیشه آماده باشید.

 

واران: از بازی در یونایتد لذت می برم

 

فوتبال در انگلیس سریع تر است، گل های بیشتری به ثمر می رسد و انرژی نیز بالا است، پس شما باید برای هر دیداری آماده باشید. صحبت درباره پروژه، بلندپروازی این تیم و نحوه همکاری و پیشرفت ما بسیار مهم است.

 

من باید با هم تیمی هایم، هواداران و کشوری که آمده ام ارتباط برقرار کنم و این برای من مهم است. من فکر می کنم این بخشی از تجربه من برای یادگیری و پیشرفت بیشتر است. من بهتر صحبت خواهم کرد و باید پیشرفت کنم، زیرا هنوز در حال یادگیری هستم. من فقط می خواهم به تیم کمک کرده و با تمام تلاش در میدان ظاهر شوم تا شرایط از این بهتر شود. من فقط می خواهم با تمام قوا بازی کنم و این هدف و ذهنیت من است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋