دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در چلسی راضی هستم، اما به لالیگا باز می گردم

مارکوس آلونسو:؛ در چلسی راضی هستم، اما به لالیگا باز می‌گردم؛ مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی و کناری باشگاه چلسی علاقمند به بازی کردن در لالیگا در فصول آینده است.

در چلسی راضی هستم، اما به لالیگا باز می‌گردم

به گزارش ورزش، مارکوس آلونسو، مدافع سابق فیورنتینا که در دوران جوانی خود تنها یک بازی برای رئال مادرید انجام داده، اغلب دوران حرفه ای ورزشی خود را در انگلیس و تیم هایی چون بولتون، ساندرلند و در ادامه چلسی گذرانده است. مارکوس آلونسو که اکنون در حال سپری کردن ششمین فصل خود در استمفورد بریج است، ابراز امیدواری کرد در آینده شرایط بازگشت به لالیگا فراهم شود. مارکوس آلونسو همچنین تاکید کرد سائول نیگز، خرید جدید و اسپانیایی چلسی در نهایت خود را در این تیم ثابت خواهد کرد.

 

در چلسی راضی هستم، اما به لالیگا باز می‌گردم

 

مارکوس آلونسو گفت: "من در چلسی بسیار خوب کار کرده و شرایط مناسبی دارم، اما قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال دوست دارم فرصتی برای بازی کردن در لالیگا نیز برایم وجود داشته باشد. البته این یک هدف فوری برای من نیست، زیرا در حال حاضر من در یک باشگاه بزرگ بسیار خوب عمل کرده و برای فتح عناوین قهرمانی بزرگ مبارزه می کنم. من دو سال دیگر با باشگاه چلسی قرارداد دارم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

نیمکت نشینی سائول نیگز در چلسی؟ او تازه به تیم ما انتقال پیدا کرده است. سائول در حال تطبیق یافتن با شرایط باشگاه جدید خود است، اما او بازیکن بسیار باکیفیتی محسوب می شود و من اطمینان دارم سائول نیگز در ادامه فصل در ترکیب چلسی عملکرد خوبی از خود ارائه خواهد داد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋