دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توپ طلا؟ از نظر ما تو قبلاً برنده این جایزه شده ای

پیام میلان برای ستاره‌دانمارکی؛ توپ طلا؟ از نظر ما تو قبلاً برنده این جایزه شده ای!؛ باشگاه میلان واکنش جالبی به حضور سیمون کیائر در فهرست 30 نفره توپ طلا نشان داد.

توپ طلا؟ از نظر ما تو قبلاً برنده این جایزه شده ای

به گزارش ورزش، مدافع دانمارکی روسونری در سال 2021 روزهای فوق العاده ای را تجربه کرد. در واقع سیمون کیائر نقش مهمی در کسب رتبه دوم توسط میلان در فصل گذشته ایفا کرد و یکی از مهم ترین ارکان بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آمد.

اما درخشش در ترکیب میلان پایان کار ستاره دانمارکی نبود چرا که او در رقابت های یورو نیز فوق العاده ظاهر شد و با تیم ملی کشورش یعنی دانمارک به جمع چهار تیم پایانی مسابقات راه یافت. اما شاید اوج کار سیمون کیائر دیدار بین دو تیم دانمارک و فنلاند در یورو بود؛ جایی که او بعد از افتادن کریستین اریکسن روی زمین نقش ناجی را برای هم تیمی خود ایفا کرد و هنوز هم تمجیدهای زیادی از او می شود.

فهرست نهایی توپ طلا توسط فرانس فوتبال منتشر شد و نکته جالب اینکه از بین ستاره های میلان تنها نام سیمون کیائر در بین 30 نامزد اولیه برای کسب توپ طلا به چشم می خورد؛ موضوعی که با واکنش جالب میلان روبرو شده و حساب توییتر این باشگاه در پیام جالبی برای مدافع دانمارکی نوشت: "از نظر ما تو قبلاً برنده این جایزه شده ای."

توپ طلا؟ از نظر ما تو قبلاً برنده این جایزه شده ای

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋