دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بزرگترین اشتباه مدیریتم در مورد هالند بود

به په ماروتا:؛ بزرگترین اشتباه مدیریتم در مورد هالند بود؛ مدیر اجرایی اینتر معتقد است زمانی که در یوونتوس مشغول کار بود، به راحتی می توانست ارلینگ هالند را جذب کند.

بزرگترین اشتباه مدیریتم در مورد هالند بود

به گزارش ورزش، ارلینگ هالند عملکرد خیره کننده ای طی یکی دو فصل گذشته در ترکیب دورتموند به نمایش گذاشته که باعث شده بسیاری از غول‌های فوتبال اروپا به دنبال جذب این بازیکن باشند. در همین تابستان اخیر نیز شایعاتی پیرامون جدایی این ستاره نروژی از جمع زنبور ها شنیده شد اما نهایتاً دورتموند با این مسئله مخالفت کرد.

بزرگترین اشتباه مدیریتم در مورد هالند بود

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه آلمانی در تابستان آینده راهی به جز فروش هالند نخواهد داشت زیرا هر باشگاه دیگری می تواند در سال 2022 با پرداخت بند آزادسازی 75 میلیون یورویی، این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بزرگترین اشتباه مدیریتم در مورد هالند بود

به په ماروتا مدیر اجرایی اینتر که سال ها در یوونتوس مشغول به کار بود، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت اعتراف کرد که بزرگترین اشتباه او عدم جذب هالند برای یوونتوس بود. او در این رابطه گفت:« بله؛ این یکی از بزرگترین و شاید بزرگترین اشتباه دوران مدریتیم بوده است. مدیر اجرایی یووه بودم و فرصت این را داشتم تا هالند را زمانی که برای مولده نروژ بازی می کرد، با تنها 2 میلیون یورو جذب کنم. به این مهم نزدیک هم شده بودیم ولی الان غیرممکن است هالند به سری آ بیاید. تیم های ایتالیایی هیچ شانسی برای به خدمت گرفتن او در تابستان آینده ندارند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋