دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمام شد، تمدید قرارداد ستاره اینترمیلان

تمام شد، تمدید قرارداد ستاره اینترمیلان

لائوتارو ماندنی است؛ تمام شد، تمدید قرارداد ستاره اینترمیلان؛ مدیر اجرایی اینتر از نهایی شدن تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز خبر داد.

به گزارش ورزش، باشگاه اینتر در نقل و انتقالات تابستانی شرایط دشواری را تجربه کرد. سرمربی موفق آنها یعنی آنتونیو کونته در پایان فصل گذشته نرآتزوری را ترک کرد. همچنین دو ستاره کلیدی اینتر یعنی اشرف حکیمی و روملو لوکاکو که نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته این تیم ایفا کردند نیز از باشگاه ایتالیایی جدا شدند و به ترتیب به پاری سن ژرمن و چلسی پیوستند.

تمام شد، تمدید قرارداد ستاره اینترمیلان

بعد از جدایی حکیمی و لوکاکو شایعاتی در رابطه با احتمال فروش لائوتارو مارتینز نیز به گوش رسید. حتی در مقطعی گفته شد که باشگاه تاتنهام به جذب ستاره آرژانتینی نزدیک شده اما هر طور که بود لائوتارو در نراتزوری ماندگار شد. همچنین مدیر برنامه این بازیکن نیز در چند مقطع تاکید کرد که او علاقه زیادی به اینتر دارد و خواهان ماندن در این تیم است.

تمام شد، تمدید قرارداد ستاره اینترمیلان

به په ماروتا مدیر اجرایی اینتر در مورد اخرین وضعیت تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« تقریبا کار تمدید او تمام شده و به زودی رسما اعلام خواهیم کرد. هدف ما از ابتدا نیز این بود که لائوتارو با ما سال ها ادامه بدهد چرا که بخشی مهم و انکار نشدنی از پروژه ورزشی ما محسوب می شود. او می تواند کاپیتان آینده اینتر باشد.»

لائوتارو فصل جاری در 6 بازی سری آ توانسته 5 گل برای اینتر بزند یعنی متوسط هر 91 دقیقه یک گل. قرارداد او تا 2023 اعتبار دارد و پیش بینی می شود با دستمزد شش میلیون یورویی، تا 2025 تمدید شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋