دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاسخ جنجالی کاپیتان سابق اینتر به ادعای تورام

لیلیان تورام ستاره فرانسوی سابق یوونتوس و بارسا معتقد است فوتبالیست های سفیدپوست اقدامات عملی در مورد نژادپرستی انجام نمی دهند.

پاسخ جنجالی کاپیتان سابق اینتر به ادعای تورام

به گزارش ورزش، نژادپرستی در فوتبال ایتالیا شهره خاص و عام است. اخیرا در جریان بازی ناپولی و فیورنتینا سه بازیکن سیه چرده ناپولی مورد توهین های نژادی بخشی از هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند و علی رغم قوانین سخت گیرانه، هنوز این رفتارها ادامه دار است.

لیلیان توران ستاره سابق تیم ملی فرانسه در فستیوال ورزشی 2021 نشریه گاتزا دلو اسپورت ادعا کرد که فوتبالیست های سفیدپوست باید از هم تیمی های سیاه پوست خود حمایت عملی کنند و به وقت سر دادن شعارهای نژادی، ساکت نمانند.

پاسخ جنجالی کاپیتان سابق اینتر به ادعای تورام

مارکو ماتراتزی مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر در پاسخ به این ادعا گفت:« من بر علیه نژادپرستی هستم ولی زمانی که بر علیه من شعار حرام‌زاده سر می دادند، تورام کاری انجام داد؟ مثلا او و دیگر فوتبالیست های سیاه پوست در اعتراض، از زمین بیرون رفتند؟ اینجا هم نباید بین سفید و سیاه تبعیضی قائل شد.»

ماتراتزی و تورام در رده باشگاهی و ملی در مجموع 8 بار مقابل هم قرار گرفتند. مهمترینش نیز فینال جام جهانی 2006 بود که ایتالیا در ضربات پنالتی برنده شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋