دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کار سخت صالح و میلاد در رسیدن به 11تا (عکس)

اسکوچیچ نشان داد میل زیادی به تغییر ترکیب برنده ندارد و این موضوع کار را برای باقی ستاره‌ها سخت می‌کند.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی دور نهایی انتخابی جام جهانی خود موفق شد در یک بازی سخت و نفسگیر امارات را در خانه حریف شکست دهد و نه امتیازی شود. نکته جالب این دیدار ترکیب مشابه ابتدایی ایران با بازی عراق بود و اسکوچیچ ترجیح داده بود در ابتدا دست به ترکیب برنده نزند.

البته اسکو در ابتدای نیمه دوم تغییراتی در ترکیبش داد و علی قلی‌زاده را به زمین فرستاد تا تیم آهنگ هجومی بهتری بگیرد و بتواند موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه حریف سرسخت خود ایجاد کند. در این بازی صالح حردانی و میلاد محمدی دو مدافع کناری دیگر ایران روی نیمکت نشسته و فرصتی پیدا نکردند.

با توجه به پرستاره بودن تیم ایران، رسیدن یک بازیکن به ترکیب اصلی سخت است و برای ثابت ماندن در ترکیب نیز باید نمایش چشمگیری از خود نشان دهند. در بازی مقابل امارات صادق محرمی مدافع راست ایران از خوب‌های تیم اسکو بود و تغییر کردنش در بازی مقابل کره جنوبی بعید به نظر می‌رسد. همچنین در سمت چپ خط دفاعی ممکن است اسکوچیچ بخواهد در صورت استفاده نکردن از امیری و نورافکن، از کاپیتانش یعنی احسان حاج صفی استفاده کند و این موضوع کار را برای میلاد محمدی خیلی سخت خواهد کرد. حضور چند بازیکن آماده در هر پست نقطه قوت ایران است و این موضوع چالش سخت و جالبی را برای بازیکنان به وجود است.

کار سخت صالح و میلاد در رسیدن به 11تا (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋