دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پورموسوی: در تبدیل از حمله به دفاع تاخیر داریم

پورموسوی: در تبدیل از حمله به دفاع تاخیر داریم

کمی احساس خطر کردم؛ پورموسوی: در تبدیل از حمله به دفاع تاخیر داریم؛ سیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان تحلیل در مورد بازی تیم ملی در برابر امارات را با تبریک به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی شروع کرد.

به گزارش ورزش، سیروس پورموسوی در این باره گفت: به کادر فنی تیم ملی و هم چنین بازیکنان تبریک می گویم. برد تیم ملی در برابر امارات در شهر دوبی ارزشمند بود به این خاطر که ما 9 امتیازی شدیم و هم اکنون صدرنشین گروه A هستیم. اما به شخصه در این بازی کمی احساس خطر کردم. به خصوص در صحنه هایی که امارات روی دروازه ایران خطر ایجاد کرد. به خوبی می دانیم امارات تیم قدری نیست و پیش از بازی با ما هم امتیاز از دست داده بود. در شروع بازی تیم ملی فوتبال ایران در فاز دفاعی کمی دچار استرش شده بود. پاس به عقب از سوی بازیکنان ما که منجر به خطر شد و پاس هایی که حریف را صاحب ضربه کرنر کرد. این اشتباهات تو بازی های بزرگ می تواند منجر به اتفاقات جبران ناپذیر شود. 

سرمربی فصل گذشته تیم صنعت نفت ادامه داد: تیم ملی در بخش دفاعی باید تیم هماهنگ تری نشان دهد. تیم ملی به نسبت حریفان بازیکنان بهتری در اختیار دارد. ما حتی روی نیمکت بازیکنان با کیفیت تری نسبت به حریفان داریم و می توانم بگویم این تیم ملی بهترین تیم ملی سال های اخیر است. البته اشتباهاتی که در خط دفاعی در بازی با امارات دیده شد قابل توجیه و تحلیل است. بیشتر بازیکنان تیم ملی را لژیونرها تشکیل می دهند و آنها طبق قانون 72 ساعت پیش از بازی در اردوی تیم ملی حاضر می شوند و طبیعتا کادر فنی تیم ملی فرصت کمی برای انجام تمرینات تاکتیکی در اختیار دارد و حتی شاید فرصت نکند برخی از تمرینات اختصاصی را برنامه ریزی کند. تیم ملی اگر کمی در کار تاکتیکی پیشرفت کند می تواند براحتی به جام جهانی صعود کند. تکرار می کنم ما یک تیم خوب و با کیفیت هستیم. تیم ملی در فاز دفاعی چه در کار انفرادی و چه در کار تیمی باید با هوش تر و با نظم تر بازی کند. این اتفاقات چه خوب که پیش از بازی با کره رخ داد. کره به مراتب تیم قوی تری نسبت به دیگر تیم ها است و ما با یک چالش سخت مواجه هستیم و در دور برگشت حریفان با شناخت بیشتری نسبت به تیم ملی فوتبال ایران به میدان می آیند. برای عبور از این چالش همان طور که اشاره کردم باید در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شویم. ما در تغییر از حمله به دفاع مشکل عمده داریم و این تغییر و جابجایی حالت خیلی دیر و با تاخیر صورت می گیرد. فوتبال بازی لحظه هاست. دیدید که در جام ملت ها یک اشتباه باعث شد که به ژاپن ببازیم و یک موقعیت طلایی را از دست دهیم. در همین بازی VAR به ما کمک کرد از شرایط سخت دور شویم. 

سیروس پورموسوی در پایان گفت: امیدوارم در فرصتی که پیش از بازی با کره جنوبی وجود دارد تیم ملی روی اشتباهات خود در فاز دفاعی متمرکز شود و با تمریناتی که کادر فنی تیم ملی طراحی می کند این نقطه ضعف به حداقل برسد و در نهایت به تیمی تبدیل شویم همان طور که در فاز حمله خوب است در فاز دفاعی هم خوب باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋